ابوالفضل ملا جعفری گفت: مسئولان تیم تأسیسات قبل از هر گونه مذاکره با باشگاه خارج از تهران باید نظر کمیسیون ماده 5 را جویا می شدند.

ابوالفضل ملا جعفری معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان در حفظ تیم های تهرانی در این استان خلاصه شده است زیرا تمام افراد ورزشی، مردم و حتی رسانه ها تهرانی خواهان پررنگ شدن نقش این استان در ورزش هستند. تمام مسئولان در پی اتخاذ تصمیمی هستند که در نهایت به نفع استان و جوانان ورزشکار آن باشد.

وی افزود: از مذاکرات مسئولان تأسیسات دریایی و باشگاه مشهدی اطلاعی نداشتیم اینکه آنها به صورت رسمی امتیار را رد و بدل کرده اند یا مبلغی نیز جا به جا شده به ما هیچ ارتباطی ندارد زیرا این اشخاص قبل از هر اقدامی باید جویای نظر کمیسیون ماده 5 می شدند. طبق صحبت های انجام گرفته و سیاست کاریمان از خروج امتیاز تیم های تهرانی ممانعت می کنیم.

ملا جعفری در پايان خاطر نشان کرد: کمیسیون از اشخاص حقیقی و حقوقی که امتیاز تیم تهرانی را در استان حفظ کنند حمایت خواهد کرد ما همیشه در جهت تشویق کسانی گام برداشتیم که برای ورزش تهران زحمت کشیده اند در همین راستا حرفی برای گفتن نمی ماند کمیسیون با هر جریانی که باعث کاهش توان ورزش باشد مقایسه خواهد کرد پس به وضوح اعلام می کنم خروج امتیاز تأسیسات از تهران منتفی است این تصمیم توسط یک فرد گرفته نشده، و یک تصمیم جمعی بوده و به ماندن امتیاز در تهران رأی داده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار