مربی فولاد خوزستان گفت: چون دو بازی قبل خود را برده بودیم با روحیه مضاعفی بازیکنانمان بازی کردند.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمام برنامه ریزی ما این بود که بازی با داماش که در خانه برگزار می شود را با 3 امتیاز از زمین خارج شویم که خدا رو شکر این اتفاق افتاد و بازی را بردیم.

وی در ادامه افزود: به تیم داماش گیلان و کادر فنی این تیم تبریک می گویم چرا که بازی بسیار عالی و زیبایی را انجام دادند و جوانمردانه وارد میدان شدند.

سعداوی در خصوص شرایط تیم گفت: تیم فولاد در بازی اول و دوم خود نمایش قابل  توجهی نداشت ولی از بازی سوم به بعد به دلیل هماهنگی که بین بازیکنان به وجود آمده است بازی های قابل قبول تری را انجام دادیم و این روند ادامه خواهد داشت و مطمئناً در بازی های بعدی نمایش زیباتری از فولاد خوزستان را خواهید دید.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم فولاد تنها تیمی بود که در فصل نقل و انتقالات اسکلت تیم خود را حفظ کرده و تغییرات زیادی را به خود ندیده است ولی از آن جایی که هماهنگی در حین بازی های لیگ به وجود می آید تیم ما هم بازی به بازی به هماهنگی بیشتری می رسد.

مربی فولاد در خصوص داوری گفت: تیم فولاد حداقل اعتراض را به داوری ها دارد و اعتراضاتش را به صورت قانونی به گوش مسئولین می رساند و سعی می کنیم که در کار داوران دخالتی نکنیم اگر چه در فص گذشته فولاد آسیب زیادی را از داوری دید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فولاد به شرایط ایده آلی که مدنظر مدیرعامل و کادر فنی است نزدیک تر شود تا هواداران خوزستان هم راضی کند./آق
برچسب ها: سعداوی ، فوتبال ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار