رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از کسب رتبه نخست این واحد در میان واحد های دانشگاه های آزاد اسلامی کشور با استناد به آخرین گزارش سایت رتبه بندی دانشگاه های جهان وبو متریک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

کیوان قدرتی گفت: در سال 91 واحد کرمانشاه در دو نوبت ابتدا رتبه دوازدهم و در مرحله بعدی رتبه سوم را در میان سایر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی کشور به خود اختصاص داد که در جریان این حرکت رو به رشد، در سال 92 و در آخرین رتبه بندی اعلامی از سوی این سایت معتبر علمی، واحد کرمانشاه رتبه نخست واحد های دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص داد.

وی ضمن ابراز خرسندی از کسب این رتبه ادامه داد: این مهم فقط با همت و تلاش جمعی استادان، دانشجویان و کارکنان واحد در مسیر فعالیت های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگی امکان پذیر بوده و امیدوارم شاهد دست آوردهای هر چه بیشتر این دانشگاه در آینده نزدیک باشیم.

مهندس
امیر حیرتی، مدیر فن آوری اطلاعات واحد کرمانشاه رنکینگ جهانی این واحد را طبق آخرین رتبه بندی سایت وبو متریک 6389، در سطح خاورمیانه 259 و در سطح کل دانشگاه های ایران 76 عنوان کرد.

واحد کرمانشاه با 17هزار دانشجو، یک هزار عضو هیات علمی تمام وقت و حق التدریس، 113 رشته در گرایش های مختلف، 250 کارمند، در فضایی به وسعت 220هکتار به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی غرب کشور مطرح است./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، آزاد ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.