به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان بابك كوفي گر
افزود: شركت پست اصفهان در استقرار نظام مديريت كيفيت (ايزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱) توانست امتياز ۱۰۰ را كسب و رتبه نخست را از ميان ديگر استان ها دريافت كند.
وي با بيان اينكه ايزو پايه و اساس برقراري
كيفيت در دستگاه ها و واحدهاي اجرايي است، اضافه كرد: مستند سازي، تهيه آمار تمام
فعاليت ها و دستيابي كامل به فرايند هاي پستي توسط شركت پست اصفهان باعث كسب اين
موفقيت شد.
كارشناس كيفيت شركت پست اصفهان از مزيت هاي
دريافت اين ايزو را برقراري روند مطلوب كاري ميان كارمندان، افزايش بهره وري،
رضايت مشتريان و جلوگيري از آلودگي محيط زيست بيان كرد.
وي از ديگر برنامه هاي شركت پست براي
افزايش كيفيت را دستيابي به استاندارد نظام آراستگي محيط دانست و افزود: تاكنون
موفق به دريافت امتياز سطح يك اهتمام به كيفيت شده ايم و در تلاش هستيم امتيازات
اشتهار به كيفيت را نيز در نظام پستي بدست آورديم.
اهتمام به كيفيت و اشتهار به كيفيت از سطوح
نظامنامه جايزه ملي كيفيت ايران است.
كوفي گر اظهار كرد: از مهمترين اهداف شركت
پست اصفهان دريافت تنديس زرين جايزه تعالي سازماني است.
وي افزود: اين تنديس بر اساس ارزيابي
عملكرد سازمان ها در دو حوزه توانمند سازي و نتايج حاصل از آن اهدا مي شود.
/ب