هفتمین دوره عالی مدیریت کسب و کار با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط مدرسه عالی کسب و کار ماهان با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي موسسه ماهان؛ نقش بنگاه ها و سازمان ها در اقتصاد کشورها ،به ویژه از دیدگاه اشتغال زایی و سهمی که در توسعه دارند،روز به روز بیشتر شناخته می شود.این بنگاه ها عمدتا نیازمند حمایت و هدایت های مراکز معتبر آموزشی در حوزه ارائه خدمات مدیریتی و آموزشی هستند که می تواند بهره وری آنها را افزایش دهد که به تبع خود،افزایش سوددهی آنها را نیز به همراه خواهد داشت.
   
 براساس همین اصل ، مدرسه عالی کسب و کار ماهان با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به برگزاری هفتمین دوره عالی مدیریت کسب و کار (DBA) می نماید. 

ریاست این گروه پرفسور علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار ارتباطات ایران و اعضای شورای سیاستگذاری دوره DBA ماهان پرفسور ناصر میرسپاسی پدر علم مدیریت منابع انسانی ایران و پرفسور محمود ساعتچی پدر علم روانشناسی بهره وری راهبردی در جهان و همچنین عبدالحمید ابراهیمی پدر علم بازاریابی ایران است.
   
به نقل از ریاست مدرسه عالی کسب و کار ماهان، مهندس هادی سیاری که خود از کارآفرینان برتر ایران و صاحب سبک در حوزه رهبری است، چشم انداز دوره DBA  ماهان پرورش رهبران کسب و کار و هدف دوره ارتقاء دانش و مهارت های مدیریتی به سبک کاملا  کاربردی و مهارتی  است.
 
 مخاطبین هفتمین دوره   DBA ماهان مدیران عالی و ارشد باتجربه سازمان های خصوصی و دولتی هستند که ضمن دارا بودن سابقه تحصیلی MBA و یا آشنایی با علوم مدیریتی موفق به سپری نمودن مصاحبه ورودی گردند.
   
در پایان دوره DBA  ماهان به دانش آموختگان گواهینامه معتبر از دانشگاه جامع علمی کاربردی با تائیدیه وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری اعطاء خواهد شد.
   
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره شرایط و ضوابط پذیرش در دوره می توانند به وب سایت رسمی موسسه به آدرس www.MahanBS.com   و یا با شماره تلفن 88101313-021 تماس حاصل فرمایند./ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار