سرپرست هیئت قایقرانی مازندران از حضور پنج نماینده مازندران در لیگ برتر کانوپولو قهرمانی کشور خبر داد.

وکیلیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:در فصل جدید این مسابقات تیم های مردان و زنان کانوپولو و آب های آرام نوشهر و فریدونکنار به عنوان نمایندگان مازندران به مصاف حریفان می روند.

وی درباره ترکیب تیم های مازندرانی در این مسابقات افزود: تیم کانوپولو فریدونکنار با ترکیب الهام طهماسبی،معصومه دشتبان،کوثر فراستی،فاطمه اسماعیل پور،شقایق رئوف،فاطمه فرسوی،تکتم آخوندزاده و زهرا علی نژاد به عنوان ورزشکار به میدان می روند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران تصریح کرد:در تیم بانوان فریدونکنار جمیله طهماسبی به عنوان مربی و فاطمه اسلامی به عنوان سرپرست بازیکنان را همراهی می کنند.

وکیلیان همچنین درباره تیم بنادر و دریانوردی نوشهر گفت: این تیم در دو رده مردان وزنان و در دو بخش کانوپولو و آب های آرام در لیگ برتر شرکت می کند.

وی افزود:در تیم نوشهر در قسمت کانوپولو مردان حسین سلحشور،محمد بزرگی،احسان قمی، حسن بریجانی،سید عباس حسینی،سعید چاره جو،سجاد سلحشور،امیر بیشه کاظمی،هادی سینکایی و مصطفی حق جو و در ترکیب تبم آب های آرام نیز حسین سینکایی،محمد صوفی نژاد،محسن کوهزاد،معراج محمدی، محمد نوری و علی بنده نژاد حضور دارند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران همچنین درباره ترکیب تیم زنان نوشهر تصریح کرد:سارا یزدانی، مریم ارم آبادی، نورا چالویی،زهره آرمند،کیانا روشن بخت و المیرا نجفی در ترکیب کانوپولو و گلناز غضنفریان، پارمیدا پاد، زینب بابایی، مریم رمضانخواه، سیده دنیا طاهایی و اسرا جلیان نیز در ترکیب تبم آب های آرام نوشهر جای دارند.

وکیلیان درباره زمان آغاز لیگ برتر کانوپولو و آب های مردان وزنان قهرمانی کشور گفت: مسابقات کانوپولو زنان در 31 مرداد و مردان نیز در اول شهریور و رقابتهای آب های آرام بانوان در 14 شهریور و مردان نیز در 15 شهریور در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور دیگر تیم های استانی برگزار می شود./ب

برچسب ها: لیگ ، برتر ، کاناپولو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.