شهردار ناحیه 2 منطقه 20 از افتتاح بوستان مادر طی یک ماه آینده خبر داد.

نصرتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این بوستان 4 هکتاری را می‌توان از لحاظ فنی تنها بوستان سطح منطقه دانست چرا که رمپ‌هایی دراین بوستان درنظر گرفته شده که برای عبور دوچرخه و پیاده روی سیار مناسب است و از آن به عنوان جاده سلامت نام می‌برند.
وی افزود: همچنین برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان 2 زمین بازی برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده که در صورت موافقت احداث می‌شود.
وی با اشاره به مشخصات عمرانی پروژه اظهار داشت: 6 هزار متر مربع معبر آسفالت شده برای عبور دوچرخه ، 10 هزار متر مربع معبر کف پوش برای مسیر پیاده رویی، احداث آبنما با مساحت هزار و 200 متر مربع، نصب 11 برج روشنایی برای تامین روشنایی بوستان و همچنین استفاده از 3 هزار تن آسفالت را می‌توان از اقدامات عمران پروژه برشمرد.
نصرتی ادامه داد: 15 هزار متر مربع چمنکاری، هزار و 200 متر مربع درختچه کاری، هزار متر گلکاری و همچنین 750 اصله درخت فضای سبز این بوستان را پوشانده است.
شهردار ناحیه 2 منطقه 20 در پایان خاطر نشان کرد: بوستان مادر واقع در میدان مادر در شهرری در حال حاضر به بهره برداری رسید اما افتتاح رسمی آن همزمان با افتتاح پروژه سال منطقه طی یک ماه آینده خواهد بود./ف
 

برچسب ها: بوستان ، مادر ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار