مربی بدمینتون جوانان تهران گفت: شعار فدراسیون بدمینتون چند سال اخیر استعدادیابی در رده های سنی پایه بوده است و لی اقدام اخیر مسئولان کاملا مخالف این شعار ها است.

علی شاه حسینی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشوری سال گذشته در سه بخش تیمی ، دوبل و انفرادی بود که هر تیم از 7 بازیکن تشکیل شده بود اما امسال سه رده سنی ادغام شده اند و مسابقات رده های سنی پایه در بخش دوبل و انفرادی برگزار میشود.

مربی بد مینتون جوانان تهران ادامه داد: اعمال این تصمیم در بخش بزرگسالان منطقی است چرا که این رده سنی در 3 یا 4 مرحله رنکینگ کشوری با هم رقابت می کنند اما برای سایر سنین اقدام مطلوبی نیست.

شاه حسینی تصریح کرد: ممکن است این تصمیم ناشی از مشکلات مالی فدراسیون باشد ولی اینکه این مهم قابلیت اجرایی دارد یا نه هم چنان مشخص نیست.

مربی بدمینتون جوانان تهران تاکید کرد: شعار فدراسیون طی چند سال اخیر استعداد یابی و سرمایه گذاری ویژه برای رده های سنی پایه است اما این طرح مخالف این شعار است و با این کار کمیت زیادی از بدمینتون بازان نمی توانند در رقابت های کتشوری شرکت کنند، هم چنین عدم برگزاری این مسابقات در بخش انفرادی مانع از شناسایی مستعدان می شود.

وی ادامه داد: لیگ برتر بدمینتون بنابر نظر مسئولان لیگ و فدراسیون اواخر شهریور یا مهر ماه جاری کلید می خورد ومن تا زمانی که بازیکن منتخب بدمینتون هستم به تمرینات خودم ادامه می دهم تا نمایش مطلوبی داشته باشم.

ملی پوش بدمینتون تصریح کرد: در حال حاضر اعزام های فدراسیون به مسابقات بین المللی به حداقل رسیده است و حفظ انگیزه میلی پوشان در این شرایط کار بسیار سختی است، از طرفی مسابقات بین المللی دهه فجر ایران هنوز در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت نرسیده است، هر چند سال گذشته هم این اتفاق پیش آمد ولی اگر زمان اعلام رقابت ها بگذرد احتمال دارد مسابقات امسال برگزار نشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات بین المللی قزاقستان مهر ماه جاری برگزار می شود اما هم چنان تصمیم قطعی برای حضور در این رقابت ها گرفته نشده است./ مخ
برچسب ها: قهرمانی ، رده سنی ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار