وي ادامه داد: در اين ميان تبلیغات کافی و معرفی و شناساندن مزیت های گردشگری کشور از اهدفي است که بايدمورد توجه مسولان قرار بگيرد.
اين کارشناس افزود: دراين بين برنامه ريزي براي جذب گردشگر از کشورهای اسلامی که بيست درصد از جمعيت جهان را تشکيل ميدهند بسيار با اهميت است.
وي اظهار داشت: ايجاد زمينه براي پرداخت تسهيلات کافي کم بهره براي احداث، تجهيز و تکميل زير ساخت ها و امکانات گردشگري اقدامي است که بايد هرچه سريع تر به آن پرداخته شود.
احمدي تصريح کرد: پیگیری برای تخصیص و پرداخت یارانه کافی به فعالان بخش گردشگری بمنظور تبلیغات و بازاریابی در کشورهای هدف گردشگری، دستور تهیه و تدوین استراتژی گردشگری با زمان بندی و نظارت بر پیشرفت آن بر اساس تقویم زمان بندی شده برای عموم فعالان بخش گردشگری کشوردر بهبود اين صنعت نقش دارد.
انتهاي پيام/
وي در پايان خاطرنشان کرد: کاهش مراکز تصمیم گیری در جذب و برخورد با گردشگران خارجی تاثير گذار است.
انتهاي پيام/