اگر علاقه مند به پیاده روی در جنگل و گذر از حاشیه شالیزارهای روستايي هستید، تور دو روزه روستاي پاشاکلا، 24 مرداد 92 برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، "روستاي پاشاکلا" به عنوان يکي از جاذبه هاي گردشگري سوادکوه در استان مازندران واقع شده است.
 
شهرستان سوادکوه یکی از شهرستان ‌های استان مازندران در شمال ایران در ناحیه البرز مرکزی و در مجاورت استان سمنان قرار گرفته ‌است.
 
 سوادکوه در دوران مختلف تاریخ، محدوده ثابتی نداشته و همواره حدود و مرز آن در اثرعوامل طبیعی، اقتصادی و سیاسی تغییر یافته‌است.
 
کشفیات باستان‌شناسی و اسناد تاریخی حاکی از آن است که سوادکوه از نواحی کهن طبرستان وایران بوده به طوری که این ناحیه همواره در تعیین مسیر تاریخ طبرستان حضور موثر داشته و انسجام بافت اجتماعی و فرهنگی آن در دوران اساطیری ایران ریشه دارد.  
 
اگر علاقه مند به پیاده روی و کوه پیمائی در جنگل و مرتع هستید، تور دو روزه روستاي پاشاکلا سوادکوه، 24 مردادماه 92 برگزار مي شود.
 
در قالب اين تور مي توانيد، پیاده روی در جنگل و حاشیه شالیزارهای روستا همچنین عبور از مسیری رودخانه ای و ... را تجربه کنيد.
 
قیمت تور طبیعت گردی روستاي پاشاکلا، به علاوه 6% ارزش افزوده، به مبلغ 1.550.000 ریال می رسد.
 
وسیله نقلیه متناسب با تعداد نفرات، يک شب اقامت در خانه روستايي، 2 وعده صبحانه و 1 وعده شام به همراه میان وعده، راهنمای طبیعت گردی و بیمه از جمله خدمات اين تور دو روزه است.
 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902680 (10 خط) تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
برچسب ها: طبیعت ، پاشاکلا ، جنگل ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار