ايجاد زمينه براي پرداخت تسهيلات کافي کم بهره براي احداث، تجهيز و تکميل زير ساخت ها و امکانات گردشگري اقدامي بايد هرچه سريع تر به آن پرداخته شود.

احمدي کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: جذب گردشگرخارجی، همکاری بخش های مختلف را بيش از پيش با اهميت جلوه مي دهد.

وي ادامه داد: در اين ميان تبلیغات کافی و معرفی و شناساندن مزیت های گردشگری کشور از اهدفي است که بايدمورد توجه مسولان قرار بگيرد.

اين کارشناس افزود: دراين بين برنامه ريزي براي جذب گردشگر از کشورهای اسلامی که بيست درصد از جمعيت جهان را تشکيل ميدهند بسيار با اهميت است.

وي اظهار داشت: ايجاد زمينه براي پرداخت تسهيلات کافي کم بهره براي احداث، تجهيز و تکميل زير ساخت ها و امکانات گردشگري اقدامي است که بايد هرچه سريع تر به آن پرداخته شود.

احمدي تصريح کرد: پیگیری برای تخصیص و پرداخت یارانه کافی به فعالان بخش گردشگری بمنظور تبلیغات و بازاریابی در کشورهای هدف گردشگری، دستور تهیه و تدوین استراتژی گردشگری با زمان بندی و نظارت بر پیشرفت آن بر اساس تقویم زمان بندی شده برای عموم فعالان بخش گردشگری کشوردر بهبود اين صنعت نقش دارد.
انتهاي پيام/

وي در پايان خاطرنشان کرد: کاهش مراکز تصمیم گیری در جذب و برخورد با گردشگران خارجی تاثير گذار است.
انتهاي پيام/

برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار