هنرمند نگارگر کشورمان گفت : چون بستر و محیط برای آموزش به هنر جویان مناسب نیست هنر ها آنطور که باید نه عرضه ونه رد و بدل می شوند و نه به تصویر کشیده می شوند.

مهناز خرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در موردوضعیت آموزش هنر در دانشگاه ها گفت:حال آن چیزی راکه مدرسان در آموزشگاهها تدریس می کنند آموزش می دهند به آن اعتقاد ندارند و مهارت لازم در این رابطه را ندارند ،و یا مهارت دارند ولی ابزارش را ندارند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که بستر لازم برای آموزش مناسب مهیا نیست تصریح کرد : باز به همین امر برمی گردیم که چون بستر و محیط برای آموزش به هنر جویان مناسب نیست هنر ها آنطور که باید نه عرضه ونه رد و بدل می شوند و نه به تصویر کشیده می شوند .

خرمی با ذکر بر حضور شاخه های دیگر هنر در این فضا اظهار داشت :در موسیقی و تئاتر و سینما و هنر های تجسمی همه تحت شعاع محیطی است که در کشور حاکم است به هنر مندان طراز اول توجه نمی شود در جریان هستم حتی 60 سال به بالا را بیمه نمی کنند .

این هنر مند نگارگر کشورمان در پایان در این مورد که هنر مندانی که برای این مملکت اعبار کشب کرده اند باید تحت پوشش قرار بگیرند خاطر نشان کرد :هنرمندی که برای کشورش کلی اعتبار کسب کرده باید تحت پوشش قرار بگیرد و مقرری برایش مشخص شود اما این اتفاقات نمی افتد ./س


برچسب ها: هنر ، جامعه ، تدریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.