سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم از وضعیت مطلوب تیمش برای صعود به دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید وحید غیاثی گفت: ما پیش از این صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کرده‌ایم و فقط برای ارزیابی حریف احتمالی خود در نیمه نهایی به سالن آمده‌ام.

وی ادامه داد: از قبل هم پیش‌بینی می‌کردم یکی از تیم‌های صدراسیستم و دنیای ورزش حریف تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام ولایت باشد، به همین خاطر به اتفاق بازیکنان به سالن آمدیم تا حریف خود را بهتر بشناسیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه این رقابت‌ها پیش زمینه‌ای برای حضور موفق در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور است، اضافه کرد: از آمادگی بسیار خوبی برای کسب پیروزی خانگی در مرحله نیمه نهایی و صعود به فینال جام ولایت برخورداریم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اذعان داشت: ماهان تندیس قم با کسب تساوی یک بر یک مقابل صبای قم و برتری پنج بر یک برابر تیم فوتسال تصفیه آب معصومیه خود را به عنوان صدرنشین گروه اول مرحله چهارم مسابقات فوتسال جام ولایت به نیمه نهایی رسانده و هدفی جز قهرمانی ندارد.

غیاثی با بیان اینکه تیمش قصد صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را دارد، متذکر شد: این در حالی است که امسال رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از آبان ماه شروع می‌شود و امیدوارم با حمایت‌های مسئولان پرتلاش و ورزش دوست مجموعه ماهان تندیس قم در لیگ دسته اول حضور یابیم و پرقدرت به مصاف حریفان برویم./س

برچسب ها: قم ، هدف ، قهرمانی ، فوتسال ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.