رئیس هیئت وزنه برداری اصفهان گفت: متاسفانه با شگاه فولاد ماهان به قدری برای تیم دادن امروز و فردا کرد که لیگ وزنه برداری را از دست دادیم.

سیف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طی صحبت با مسئولان باشگاه فولاد ماهان خواستار آن شدیم تا امسال یک تیم قدرتمند را راهی مسابقات لیگ وزنه برداری کنیم.

وی در ادامه افزود: در لیگ امسال می توانستیم با جذب قهرمانان ملی وزنه برداری اصفهانی همچون رشید شريفي، رسول تقیان، سهراب مرادی، مسعود چترایی جزو مدعی قهرمانی باشیم، ولی متاسفانه فرصت ها را از دست دادیم و باعث شد این وزنه برداران به عضویت تیمهای دیگر درآیند اکنون بدون قهرمان بومی شهرمان چطور تیم موجه ای را راهی مسابقات کنیم؟!

رئیس هیئت وزنه برداری اصفهان خاطر نشان کرد: وزنه برداری در شهر اصفهان رو به رشد است و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانیم از ملی پوشان به طور شایسته ای تقدیر کنیم.
این در حالی است که مدیر کل ورزش اصفهان از آنها فقط با یک لوح تقدیر کرد، متاسفانه برخی از مسئولان احساسی عمل می کنند و گاهی از قهرمانان برخی رشته ها تقدیر های میلیونی به عمل می آید اما از برخی دیگر استقبال نمی شود.

وی در ادامه افزود: ما درحال حاضر در اصفهان 3 ملی پوش در رشته وزنه برداری داریم اما از آنجا که این رشته ورزشی به صورت انفرادی است نسبت به ورزشهای تیمی توجه کمتری به آن می شود./مح
برچسب ها: کشتی ، تقیان ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.