پژوهش هاي برنامه "مجله اقتصادي" در سيماي اردو شبكه سحر به پايان رسيده و تصويربرداري اين برنامه به زودي آغاز مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ تحقيق و پژوهش براي تهيه اين برنامه به پايان رسيده و كارشناسان آيتم هاي"معرفي اقتصاد ايران با تاكيد بر وجهه بين المللي آن"، "بررسي روندهاي اقتصادي منطقه شامل ايران، خاورميانه" و "بررسي سير تطور سلطه اقتصادي غرب بر منطقه" نيز انتخاب شده اند و به زودي تصويربرداري گفت و گو با كارشناسان آغاز مي شود.

رستم نادري تهيه كننده و كارگردان مجموعه برنامه "مجله اقتصادي"محدوديت هاي موجود در دسترسي به كارشناسان اردوزبان مسايل اقتصادي شبه قاره اشاره كرد و افزود: به دليل محدوديت هايي كه در زمينه كارشناس و نويسنده اردوزبان داشتيم، تحقيقات مربوط به بخش چهارم برنامه يعني "بررسي رويدادهاي مهم اقتصادي شبه قاره" در حال اتمام است و همزمان در حال انتخاب كارشناسان اين بخش هستيم.

ساخت تيتراژ و وله هاي بخش هاي مختلف اين مجموعه برنامه نيز به پايان رسيده است.

"مجله اقتصادي" با هدف معرفي مسايل و بررسي روابط اقتصادي ايران با شبه قاره هند در 26 قسمت 25 دقيقه اي در شبكه سحر در حال توليد است. اين برنامه تركيبي داراي آيتم هاي تصوير- نريشن و گفت و گوي كارشناس است.

از جمله عوامل توليد مجموعه "مجله اقتصادي" دكتر ابراهيم التجايي (نويسنده و محقق)، اميرحسين شهرياري (تدوينگر)، ناهيد انوري و محمد عظيم (گويندگان متن) را مي توان نام برد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار