سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در ابتدا از فغانی معذرت خواهی می‌کنم، داور مانند تمام انسان‌ها اشتباه مي‌کند که هواداران نباید در اين صورت الفاظ نامناسب بر علیه داور به کار می‌بردند.

امیر قلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: علیرضا فغانی اشتباهات فاحشی داشت و روز خوبش نبود اما این دلیل نمی‌شود که هواداران به این داور توهین کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: فضای استاديوم حافظیه خوب بود امیدوارم همه ورزشگاه ها هم مثل حافظیه و درود لرستان باشند.

وی تصریح کرد: تیم استقلال آزمایشگاه لیگ برتر است اولین تیمی که در درود بازی کرد تیم استقلال بود همچنین کسر امتیاز اولین بار برای تیم ما اجرا شد همچنین نصیرزاده کارشناس حقوقی هم کسر امتیاز را قانونی ندانست.

قلعه نوعی عنوان کرد: به هر حال باید تدابیری اندیشیده شود تا جو استادیوم ها بهتر شود اگر کسر امتیاز قانون است من با آن موافق هستم.

وی درباره کسر امتیاز کمکی به بهتر شدن وضعیت ورزشگاه ها می کند، گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال این را هم باید در نظر بگیرند که برخی از تیم ها از کسر امتیاز سو استفاده نکنند و با اجیر کردن 50 تماشاگر نما جو ورزشگاه تیم حریف را بهم بریزند و باعث کسر امتیاز شوند.

وی بیان کرد: باشگاه سایپا 50 تماشاگر بیشتر ندارد اما کمیته انضباطی از این تیم یک امتیاز کسر کرد.

قلعه نوعی درباره باشگاه های فرهنگی ورزشی لیگ برتر گفت:  ما باشگاه در لیگ برتر نداریم و اکثرا تیم داریم فقط سه باشگاه به معنای واقعی در لیگ برتر داریم که در همه رشته ها فعال هستند.

 وی بیان کرد: باشگاه سپاهان الگوی مناسبی برای همه تیم های لیگ برتر است که حق دارد پول خرج کند چرا که برای توسعه ورزش باید پول خرج کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: بارسلونایی ها نیمار را چند صد میلیون دلار خریدند و نتیجه این هزینه کردن را هم خواهند گرفت. در حالی که در لیگ برتر ما میلیاردها تومان هزینه می شود اما خروجی ندارد.

وی درباره روحانی رئیس جمهور کشورمان گفت: کابینه با تجربه ای را روحانی به مجلس معرفی کرده است. در دولت های گذشته فرد نزدیک به رئیس جمهور اگر منصبی در دولت نمی گرفت در وزارت ورزش مقامی به وی می دادند.

قلعه نوعي عنوان کرد: دولت باید فردی را در وزارت ورزش بگذارد که قابلیت 7 تا وزیر را داشته باشد و نگاه جامعی به همه تیمها داشته باشد.

وی درباره تیمهای لیگ برتر بیان کرد: برخی از افراد نسبت به بودجه ای که دولت در اختیار باشگاه های سرخابی قرار می دهد اعتراض دارند.
در صورتی که همه تیمهای لیگ برتر از دولت بودجه می گیرند و ردیف بودجه ای وجود ندارد.

باشگاه سپاهان هم 170 هزار ورزشکار در قالب تیمهای مختلف ورزشی دارد و مسئولان این تیم کارهای خوبی برای تیمشان انجام دادند که جای تشکر دارد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره کوتاهی با شگاه ها در اقدامات فرهنگی گفت: تیمهای لیگ برتر ردیف بودجه ای ندارند تا در زمینه فرهنگی اقداماتی انجام دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسر امتیاز قانون است من آن را قبول می کنم. موقعی که لایحه ای به مجلس فرستاده می شود برخی موافق و برخی مخالف این لایحه هستند. مخالف لایحه هم اگر آن لایحه به صورت قانون در آید مجبور به تمکین کردن است./مح

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۱۱:۵۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
خدا وکیلی اگر به فجر باخته بودین هم اینطوری اظهار نظر می کردی؟
آخرین اخبار