سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فیلم بازی فجر را دیده ام و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ابتدا باید بگویم از شنیدن خبر بیرون آمدن کریمی از کما بسیار خوشحال شدم. امیدوارم زودتر بهبودی لازم را بدست آورد.

وی در خصوص بازی مقابل فجر گفت: فیلم بازی فجر مقابل فولاد را دیده ام و بطور قطع بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، البته ما نیز تمرین کرده و نقاط ضعف و وت خود را شناسایی کرده ایم.

وی در خصوص بازی مقابل سپاهان نیز افزود: وقتی فیلم این بازی را میبینم حسرت می خورم، 3 امتیاز حساس این بازی را از دست دادیم در حالی که می توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی ادانه داد: بیک زاده، ساموئل و جمشیدیان را بخاطر مصدومیت در اختیار نداریم. تمام بازیکنان ما به خصوص هافبک‌هایمان سر حال هستند و ما تیم خوبی داریم.

قلعه نویی در مورد مشکل گلزنی استقلال گفت: ما مشکل گلزنی نداریم و از هر لحاظ آماده ایم.

وی در خصوص وضعیت کرار گفت: زمانی که به من اعلام کردند گفتم بازیکن خوبی است و او را جذب کنید. اما گویا مدیر برنامه‌های کرار اطلاعات کاملی را نداده که این بازیکن تا چه تاریخی با النجف قرارداد دارد. باشگاه استقلال هم در این موضوع مقصر نیست.

وی گفت: یکی از دوستان با جعفری هماهنگ کرده و قرار است زمینی در شیراز به ما بدهند تا آخرین تمرین خود را آنجا انجام دهیم، امیدوارم فردا نگویند با آقای جعفری لابی کرده‌ایم!/آق

برچسب ها: قلعه نویی ، اسنقلال ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار