فیلم‌های برتر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تالار حافظ شیراز از امروز به روی پرده می‌رود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: در ادامه اکران و نقد فیلم‌های کوتاه ایران و جهان در شیراز از ساعت 18 چهارشنبه 16 مرداد ماه جاری فیلم «چهاردیواری سارایوو» به کارگردانی ندیم گوچ، فیلم «پرتره» به کارگردانی بهنام عابدی، فیلم «قرمز» به کارگردانی حسین کشاورزی، فیلم «وقت نهایی» اثر نزار الغراوی و فیلم «شنبه» به کارگردانی سعید روستایی اکران خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فیلم چهار دیواری سارایوو بهترین فیلم داستانی در بخش مسابقه بین‌المللی، فیلم پرتره ساخته بهنام عابدی و فیلم قرمز بهترین استعداد جوان در بخش مسابقه ملی، فیلم وقت نهایی محصول اردن، بهترین فیلم داستانی بخش مسابقه بین‌المللی و فیلم شنبه بهترین فیلم‌نامه در بخش مسابقه ملی هستند.

«پرتره» که اقتباسی از داستان کوتاه کلاف سر درگم نوشته بهرام صادقی است، با بازی علی سرابی و افشین هاشمی ساخته شده و تدوین آن را نیز مصطفی خرقه‌پوش انجام داده است.

بر اساس این گزارش، فیلم قرمز نخستین ساخته هنرمند جوان بوشهری است و در 100 ثانیه داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که در روزی بارانی در بافت تاریخی بوشهر بر اثر کنجکاوی ماهی خود را گم می‌کند.

برنامه نمایش فیلم‌های کوتاه مطرح ساعت 18 امروز در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود و تماشای فیلم‌ها برای علاقمندان آزاد است./س

برچسب ها: اکران ، جشنواره ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.