"استاد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب" گفت: تحريم‌هاي جديد نفتي عليه ايران نمونه‏‏‎ بارز رفتار و رویکرد دوگانه غرب نسبت به جمهوري اسلامي است و با بيانيه‌هاي کاخ سفيد در تناقض کامل است.

ابوتراب علیرضایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه تناقض‌گویی دولت آمریکا در رابطه با ايران همواره در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب وجود داشته، اظهارداشت: دولتمردان آمريکايي تلاش‌ دارند تا به نحوي خود را در افکار عمومی دوستار صلح و روابط حسنه و دیپلماتیک با همه کشور‌ها معرفي کنند، اما از سوي ديگر با فشار و تحريم کشورهايي را که با سياست‌هاي يکطرفه آنها مقابله كردند را تهديد مي‌کنند.

وی به سياست يک بام و دوهواي آمريکايي‌ها در قبال تحريم‌ها اشاره کرد و افزود: تحريم‌هاي جديد نفتي عليه ايران نمونه‏‏‎ بارز رفتار و رویکرد دوگانه غرب نسبت به جمهوري اسلامي است و با بيانيه‌هاي کاخ سفيد در تناقض کامل است.

اين استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید به صورت عملی ثابت كنند که با یک تغییر وضعیتی نسبت به ایران در مقايسه با سال‌های  گذشته از مواضع‌ خود عليه اين كشور كوتاه آمدند، اما با تصویب دوباره تحریم‌ها نیت پلید  و منفعت‌طلبانه خود را نمایان كردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار