کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس با شناختی که از مس کرمان دارد می تواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

حمید درخشان کارشناس فوتبال ایران در خصوص بازی پرسپولیس_مس کرمان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبیعتاً شانس برنده شدن تیم پرسپولیس بیشتر است زیرا در خانه خودش بازی می کند و بیشترین تماشاچی دارد و پرسپولیس به این برد نیاز دارد تا اینکه خودش را بتواند جزو مدعیان نگه دارد باید از همین الان نتایج خوبی کسب کند.

وی در ادامه گفت: حتماً پرسپولیس از تیم مقابل خود مس کرمان شناخت دارد و می داند که چه طور و با چه انگیزه ای باید در مقابل مس بازی کند تا با توکل به خدا نتیجه قابل قبولی کسب کنند.

وی بیان کرد: مس کرمان مربی کارکشته ای مثل یاوری دارد که شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و این بازی خیلی برای پرسپولیس نمی تواند راحت باشد.

وی با بیان اینکه در مورد پرسپولیس هر کسی می تواند نظری بدهد گفت: به نظر من پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را با تلاش بیشتر و توسعه کادر فنی دارد مطمئناً فاصله بین استقلال و سپاهان و بقیه تیم ها که مدعی قهرمانی هستند زیاد نیست.

درخشان در ادامه گفت: هر سه تیمی که در نظر من است مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و یا حتی تراکتورسازی تبریز خریدهای خوبی داشتند اما مهم این است که در فاصله زمانی که برای رقابت داشتند از داشته هایي که در اختیار دارند بهترین استفاده را بکنند و ببینیم که داشته ها چقدر توانسته به آنها کمک کند.

امیدوارم مشاوران از ورزشکاران باشند

من ضمن تبریک به آقای سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش جوانان امیدوارم که از مشاوران خوب ورزشی استفاده کنند نه کسانیکه ادعای ورزشکاری دارند، از کسانی دعوت شود که در ورزش استخوان خورد کرده اند زیرا این افراد می توانند به وزیر کمک کنند تا ایشان در کار خود موفق باشند و کار مهم و بزرگی که از نظر من می تواند خوب باشد واگذاری باشگاهها از بخش دولتی به بخش خصوصی است./آق
برچسب ها: درخشان ، پرسپولیس ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار