نیک‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برخي افراد با انتقاد از اصولگرايان به دنبال تخريب اين جريان سنتي هستند

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: برخی افراد با بیان اظهاراتي درباره اصولگرایی به دنبال تخریب اين جريان هستند.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اشتراکات موجود در دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی اظهار داشت: در حال حاضر در کشور دو تفکر اصلاح‌طلبی و اصولگرایی که از اوایل انقلاب تحت نام‌های دیگری به فعالیت می‌پرداختند وجود دارد و هر دوي اين جريان سياسي به نظام اسلامی، ولايت‌فقيهو قانون اساسی به شكل اساسي معتقدند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین افزود: متاسفانه برخی از افراد با بیان اظهاراتي درباره جریان اصولگرایی به دنبال تخریب اين جريان سنتي هستند تا بیان دیدگاه‌های سیاسی خود و  طرح برخي مباحث همچون سازش ايران با غرب و گرايشات ليبراليستي در اقتصاد از سوي افراد دليل بر وجود افتراق ميان اصولگرايان نيست.

نیک‌فر بیان داشت: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هر كدام با توجه به مشترکات موجود در میان خود می‌توانند به دنبال تشکیل حزب فراگیر براي پيشبرد فعالیت‌های قانونی خود به صورت منسجم باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مفهوم "دگردیسی اصولگرايان" كه از سوی یکي از نمايندگان مجلس مطرح شد؛ خاطرنشان کرد: اگر چنانچه دگردیسی را به معنای تغییر روش و پوست‌اندازی درون اصولگرایی تعریف کنیم و در اين ميان به بیان دیدگاه‌های جدید بپردازیم اصلا قبول ندارم اما اگر به معنای آسیب‌شناسی از لحاظ عملکرد گروه‌های سیاسی باشد امري پذيرفته شده است.

نیک‌فر در پایان خاطرنشان کرد: تفاوت میان طیف‌های مختلف اصولگرایی اگر از لحاظ عملکردی و اهميت كار تشكيلاتي باشد موجب تفرقه میان جریان‌های اصولگرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار