نيک فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحولات در اصولگرايي براساس مقتضيان زماني صورت مي پذيرد

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: قاعده اي براي تحولات در اصولگرايي وجود نداشته و اين تغييرات براساس مقتضيان زماني صورت مي پذيرد.

احمد نيک فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحولات در اصولگراي پس از هر 10 سال و شکل گيري حزب فراگير گفت: قاعده اي مبني بر اينکه هر 10 سال در اصولگرايي تحولاتي صورت پذيرد وجود ندارد و تغييرات براساس مقتضيان زمان صورت مي پذيرد.

وي تصريح کرد: ميان تشکيل حزب فراگير و تحولات اصولگرايي هيچ گونه رابطه اي وجود ندارد و سعي شده با تشکيل حزب فراگير اصولگرايي، از مشکلات جامعه کاسته شود و حداکثر اقشار اصولگرايي را پوشش دهند.

نيک فر با اشاره به اينکه آيا تعدد کانديداهاي اصولگرايان بر شور انتخابات مي افزايد يا موجب سردرگمي مي شود نيز يادآور شد: اگر اصولگرايان تعدد کانديدا داشته باشند شور انتخاباتي ايجاد مي شود اما ممکن است نتايج به نفع اصولگرايان منتح نشود و اين طيف براي رسيدن به يک وحدت بايد تلاش داشته باشند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در پايان با اشاره به نحوه ورود اصلاح طلبان به صحنه انتخابات رياست جمهوري آتي خاطر نشان کرد: با ورود اصلاح طلباني که پايبند به نظام و قانون اساسي بوده اند علاوه بر ايجاد شور انتخاباتي انگيزه مشارکت مردم را نيز در انتخابات آتي فراهم خواهد کرد./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار