مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سهشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بازداشت دو تن از سران القاعده در فرودگاه قاهره ، تروریستهای بالکانی در سوریه ماهانه چقدر دستمزد مي گيرند؟، ادامه سقوط آزاد روپيه هند/ صعود پوند و توقف سقوط دلار استراليا+ جدول و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بين الملل  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

با روحاني تعامل کنيد/ تحريمها را لغو، نام منافقين را وارد فهرست ترويستي و ايران را بعنوان شريک اصلي در حل بحران سوريه معرفي کنيد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/5/15/1403527_909.jpg

 انديشکدۀ انگليسي "چاتم هاوس" در مقاله اي با عنوان "تعامل با رئيس جمهور جديد ايران" به قلم "ساسان عقلاني" نوشت: شيوه کنوني غرب در تعامل با ايران که بر اساس برداشت هاي غلط است ، موجب مي شود فرصت به وجود آمده از دست برود.

آسوشيتدپرس: انتخاب روحاني و اميد به کاهش تنش‌ها تاثير مثبتي بر بازار جهاني نفت گذاشته است
 خبرگزاري "آسوشيتدپرس" در گزارش تازه خود اظهار داشته است که پس از مراسم تحليف "حسن روحاني" رييس جمهوري اسلامي ايران و اميد به کاهش تنش ميان ايران و غرب آرامش و ثبات به بازارهاي جهاني نفت نيز بازگشته است.

ابراز نگراني عفو بين الملل از رفتار نامناسب با زندانيان بحريني
 عفو بين الملل رفتار مناسب مسئولان رژيم آل خليفه را با زندانيان، به ويژه زندانياني که هنوز به سن بلوغ نرسيده اند خواستار شد.

وقوع انفجاري مهيب در جلال آباد افغانستان

 انفجاري شديد جلال آباد افغانستان را لرزاند.

خبرگزاري دولتي مصر برنامه ديدار سناتورهاي آمريکايي با مقامات مصري را اعلام کرد
 خبرگزاري دولتي مصر (منا) امروز جزئيات برنامه ديدارهاي "ليندسي گراهام" و "جان مک کين" دو سناتور آمريکايي که اخيرا به مصر سفر کرده اند را منتشر کرده است.

تظاهرات ساکنان حلب در حمايت از ارتش سوريه
 ساکنان شهر حلب در حمايت از ارتش سوريه و محکوميت جنايات تروريستها به ويژه قتل عام خان العسل تجمع اعتراض آميز برگزار کردند.

اوباما گزينه نظامي عليه تأسيسات هسته اي ايران را کنار گذاشته است

روزنامه "جروزالم پست" به نقل از راديو ارتش رژيم صهيونيستي امروز اظهار داشت که شواهد اين گونه نشان مي دهند که "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا ديگر تمايلي به استفاده از گزينه نظامي عليه برنامه هسته اي ايران ندارد.

بازداشت دو تن از سران القاعده در فرودگاه قاهره
شبکه تلويزيوني سوريه لحظاتي پيش اعلام کرد دو تن از سران القاعده در فرودگاه قاهره دستگير شدند.

تروریستهای بالکانی در سوریه ماهانه چقدر دستمزد مي گيرند؟
 برآورد می شود که بیش از 300 نفر از اهالی شبه جزیره بالکان در سوریه می جنگند که اهل بوسنی، صربستان، آلبانی و مقدونیه هستند.

ادامه سقوط آزاد روپيه هند/ صعود پوند و توقف سقوط دلار استراليا+ جدول

 امروز سه شنبه پانزدهم مرداد ماه سقوط ازاد روپيه هند همچنان ادامه دارد و همزمان با صعود پوند سقوط دلار استراليا متوقف شد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار