رییس حوزه هنری مازندران:

«خبرنگاری» هنری ارزشمند است

رئیس حوزه هنری استان مازندران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریك به همه اصحاب خبر و رسانه، تقارن این روز را با عید سعید فطر به فال نیك گرفت و عرصه خبر و خبرنگاری را عرصه آزمون بندگی خالصانه قلمداد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران در گفتگویی به مناسبت روز خبرنگار گفت: صبغه انقلاب اسلامی، صبغه فرهنگی است و مهمترین كاركرد انقلاب اسلامی می بایست تعالی فرهنگ و تأمین سعادت دنیوی و اخروی مردم باشد و برای تحقق این امر نقش خطیر و حیاتی خبرنگاران و حوزه رسانه بیش از پیش عیان می شود.
رئیس حوزه هنری استان مازندران اضافه كرد: بنابر گفته یكی از ادیبان كشور، از ویژگی های اصیل و نجیب انقلاب، پاسداشت كلمه و كلام بود.

وی افزود: لازمه این پاسداشت مسئولیت پذیری صادقانه اصحاب خبر، حقیقت جویی ایشان و تلاش در جهت بازنمایی وقایع است چرا كه وجود اخبار و اطلاعات صحیح است كه می تواند منجر به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت گردد.

دلشادی، خبرنگاری را هنری ارزشمند خواند و گفت: خبرنگار متعهد و مسلمان است كه می تواند اركان دموكراسی دینی را قوام و دوام بخشد و از این رو می بایست كار خبر و خبرنگاری را هنر تلقی كرد كه هم سطح معرفت بالایی را می طلبد و هم می بایست توأم با نگاه زیباشناسانه باشد.

رئیس حوزه هنری استان مازندران در پایان از همكاری های صمیمانه خبرنگاران پرتلاش و متعهد مازندران با حوزه هنری تقدیر و تشكر نمود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار