خبرنگاران در پیگیری مشکلات کارگری، فرهنگی، اجتماعی، وضعیت معلمان، راه‌ها و ... کفن‌پوشان پیشتاز هستند؛ اما خودشان دچار مشکل هستند و نمی‌دانم چه زمانی مشکلات این قشر بررسی و رفع می‌شود

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

خبرنگاران در همه جا حضور دارند و اخبار را به اطلاع مردم می‌رسانند.

نقدی به دولتمردان و سیاستمداران وجود دارد، دولتمردان باید به رسانه‌ها اجازه نقد بدهند و فرهنگ نقدنویسی باید نهادینه شود.

اما می‌طلبد این فضا بازتر شود، افزود: خبرنگاران هم دقت کنند، نقد به درستی صورت گیرد و پرداختن به مسائل کلی کشور باشد.

هرچه برای آکادمیک کردن و حرفه‌ای شدن خبرنگاران تلاش کنیم و رشته‌ها و دانشگاه‌های خبر داشته باشیم، آینده بهتری داریم و پرداختن به مسائل حوزه خبر، حرفه‌ای تر می‌شود و مسئولان هم در معرض سوالات جدی‌تری قرار می‌گیرند.

خبرنگاران در پیگیری مشکلات کارگری، فرهنگی، اجتماعی، وضعیت معلمان، راه‌ها و ... کفن‌پوشان پیشتاز هستند اما خودشان دچار مشکل هستند و نمی‌دانم چه زمانی مشکلات این قشر بررسی و رفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شعارهایی که درباره بیمه خبرنگاران داده شد و برای بیمه شدن، موانعی جلوی پای خبرنگار گذاشتیم که از ادامه آن منصرف شود.

سخت نیست بفهمیم چند خبرنگار در کشور داریم که به مسائل آنها رسیدگی شود، ادر این ایام در برنامه‌ها وقتی همه مشغول خوردن افطاری هستند اما خبرنگاران مشغول کسب خبر هستند.

یک متولی مشخص نداریم، یادآور شد:‌ دست اندرکاران برگزاری برنامه روز خبرنگار هر سال باید از این مسئول به آن مسئول و از این دستگاه به آن دستگاه مراجعه کنند تا بلکه بتوانند اعتباری دریافت کنند.

امیدواریم دولت تدبیر روحانی، مسائل پیش‌روی جامعه خبرنگاران را بررسی و رفع کند/س

 
برچسب ها: به ، بهانه ، روز ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.