مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت تیم استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال پس از بازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و بعد از بازی با سپاهان، تیم تمرینات منظمی را دنبال کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت تیم استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال پس از بازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و بعد از بازی با سپاهان، تیم تمرینات منظمی را دنبال کرد.

وی در خصوص عملکرد استقلال در بازی مقابل سپاهان تصریح کرد: شاید اگر توپهای استقلال در این بازی وارد گل می‌شد آن وقت ما این بازی را با نتیجه‌ای مثل 6 بر 2 می‌بردیم. سپاهان تیم هماهنگی بود اما استقلال مقابل این تیم خیلی خوب کار کرد و به نظرم خوبی این باخت این بود که در هفته دوم رقم خورد. سال قبل هم دقیقا در بازی دوم با همین نتیجه به سایپا باختیم اما بعد دیدید که بعد از همان بازی، تیم شکل واقعی‌اش را گرفت و رفت و قهرمان شد.

او ادامه داد: حالا هم این باخت در زمانی افتاده که قابل جبران است و این نکته مهمی برای استقلال است.

پیشکسوت استقلال مصاف با فجرسپاسی را این چنین ارزیابی کرد: تیم‌های آقای پیروانی همیشه خوب و دونده هستند، اما استقلال در این بازی محکوم به برد است و ان‌شاء الله که به پیروزی برسیم.

فنونی‌زاده در خصوص عملکرد بازیکنان جدید تیم و همچنین مصدومیت‌هایی که این روزها به سراغ استقلالی‌ها آمده نیز، یادآور شد: این از خوش‌شانسی استقلال است که مصدومیت در آغاز فصل سراغ بازیکنانش آمده چون اگر این اتفاق در اواسط فصل می‌افتاد آن وقت جایگزین کردن نفرات خیلی سخت‌تر می‌شد. اما در مورد بازیکنان جدید هم باید بگویم که حقیقتا توقع نداشتم محمد قاضی اینقدر خوب عمل کند و اینقدر زود در ترکیب جا بیفتد با توجه به اینکه مدت زیادی هم نبود که در کنار تیم تمرین می‌کرد. پژمان نوری هم با تجربه است و طبیعی است که از تجربه‌اش در استقلال استفاده کند و مهدی نظری هم مقابل سپاهان خیلی خوب بود. شاید اگر او باتجربه‌تر بود در این بازی حتی می‌توانست دو گل به ثمر برساند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار