"طناز طباطبايي" گفت: مسئولان اين فيلم را نديدند زيرا اين فيلم شايسته‌ي كانديدا شدن و دريافت جوايز بسيار در چندين رشته در جشنواره فيل فجر بود.

"طناز طباطبايي" بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: دليل انتخاب اين نقش توسط من در فيلم‌سينمايي"هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" اين بود كه هميشه معضلات اجتماعي براي من دغدغه بوده و به عنوان بازيگري كه تريبون را در اختيار دارد بايد حرف مردم و معضل آنها را منعكس كنم.

وي افزود: به قول "شهاب حسيني" سينما ديگر براي مردم تفريح و سرگرمي نيست و بايد به آنها خوراك فكري مناسبي داد.

"طباطبايي" با گله از عملكرد مسئولان گفت: به واقع مسئولان اين فيلم را نديدند زيرا اين فيلم شايسته كانديدا شدن در چند رشته در جشنواره فيلم فجر و كسب جوايز متعددي بود اما متأسفانه اين اتفاق نيفتاد.

وي عنوان كرد: به هر حال اكران خوب اين فيلم در سالن برج‌ميلاد و وجود 6 هزار تماشاگر براي تماشاي اين فيلم از هر جايزه و تشويقي برايم پراهميت‌تر است.

اين بازيگر با اشاره به استقبال خوب مردم از "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" تصريح كرد: با وجود اكران محدود اين فيلم در هفته گذشته اما بازخورد خوبي را از طريق ايميل‌ها و كامنت‌ها و نامه‌ها از رسانه‌هاي ديگر دريافت كرده‌ام و اين موضوع نشانگر تأثيرگذاري خوب اين فيلم بوده است.

وي اظهار داشت: مهمترين و ارزشمندترين موضوع براي من دريافت پيام فيلم از جانب مردم بود كه اين امر نيازمند روشن‌بيني و روشنفكري آنها بود.

وي ادامه داد: استقبال مردم نشانگر وجود اين روشن‌بيني در سطح عام جامعه و رشد فرهنگي و فكري مردم جامعه ما وجود پتانسيل پذيرش اين موضوع از جانب آنهاست./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار