اداره ساماندهي با هدف رفع مزاحمت‌ها و آلودگي‌هاي محيط زيست ناشي از فعاليت‌هاي غيراصولي مشاغل و واحدهاي صنعتي ايجاد شده است.

رئيس اداره ساماندهي شهرداري منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اداره ساماندهي با هدف رفع مزاحمت‌ها و آلودگي‌هاي محيط زيست ناشي از فعاليت‌هاي غيراصولي مشاغل و واحدهاي صنعتي ايجاد شده است و نظارت و پيگيري مشاغل مانند كيوسك‌هاي روزنامه‌‌ فروشي در سطح شهر تهران است.
بخشي ادامه داد: انتقال انبار مواد شيميايي مانند ريخته‌گري، آبكاري، آهنگري در حد تعميرات به خارج از شهر با هدف رفع آلودگي‌ها بوجود آمده است.
رئيس اداره ساماندهي در خصوص اقدامات اجرايي ديگر اين اداره خاطر نشان كرد: رسيدگي به پيام‌هاي 137 و 1888 جهت رفع مزاحمت‌ها و همچنين بازديد كارشناسان در بازارهاي موقت، نمايشگاه‌ها و رسيدگي در مناسبت‌ها مانند 22 بهمن،‌ روز جهاني قدس، ارتحال امام خميني(ره) بر عهده اين اداره است.
وي ادامه داد: در سال جاري رسيدگي به 760 پرونده از لحاظ حقوقي مورد بازبيني و بررسي قرار گرفت و اداره ساماندهي با ابلاغ اخطاريه به آنان در جهت رفع مشكلات اقدام مي‌نمايند.
وي در خاتمه خاطر نشان كرد: كيوسك‌هايي كه در سطح منطقه وجود دارند در ناحيه يك، 11 كيوسك و در ناحيه دو 7 كيوسك وجود دارد كه از طريق رسيدگي و بازديد در اين مناطق اقدام به رفع مشكلات آنها مي‌نمايند.
اين اداره با هدف رفع مزاحمت‌ها و آلودگي‌هاي صوتي و آموزش چهره به چهره به شهروندان اقدام به حل مشكلات آنان مي‌نمايند./ف
برچسب ها: الوده ، صوتی ، مشاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار