شهردار شهر گلستان در راستای خدمات رسانی به شهروندان از آسفالت معابر شهر گلستان و کمربندی شمالی خبر داد.

حسین علیقلی زاده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: برای آسفالت و لکه گیری معابر سطح شهر گلستان تلاش های بسیاری انجام گرفته است که در این راستا خیابان های 30 متری شهید ستاری، شهید بهشتی، فکوری و خیابان های منشعب به آن آسفالت و لکه گیری شده اند.

وی افزود: همچنین کوچه های ابوذر، زرگر، شکوفه های 1 تا 4 و یاس 4 و 5 و ... شامل این آسفالت ریزی شده اند.

شهردار شهر گلستان بیان کرد:  این اقدام ساماندهی معابر سطح شهر که درخواست مردم انجام می شود که این درخواست ها با بررسی اوضاع توسط شهرداری اولویت بندی می شود.

این مسئول درباره آخرین وضعیت پروژه کمربندی شمالی اظهار کرد: این شهرداری بعد از رفع معارض نسبت به بسترسازی این پروژه اقدام کرده و در حال حاضر آسفالت این کمبربندی به لایه بیندر رسیده است که 5 هزار متر مربع آن به تازگی آسفالت شد.

وی تصریح کرد: با افتتاح این کمربندی در آینده نزدیک شاهد کاهش بار ترافیکی جاده ساوه خواهیم بود.

شهردار گلستان گفت: از دیگر مکان هایی که نسبت به آن اقدام به آسفالت ریزی کرده ایم شهرک امام حسین (ع) است که با توجه به پیش بینی هایی که درباره احداث تقاطع غیر هم سطح سه راه آدران انجام داده بودیم از مسدود شدن مسیر شهریار و کرج و تعیین مسیر جایگزین از داخل شهرک امام حسین این مسیر را به طور کلی آسفالت فینیشوی کردیم.

علیقلی زاده خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند درخواست خود را برای آسفالت یا لکه گیری معابر به معاونت عمران یا اداره روابط عمومی ارائه کنند./ف

برچسب ها: شهردار ، گلستان ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار