نسرین حق شناس داور بین المللی والیبال بانوان کشورمان به عنوان تنها نماینده کشورمان در مسابقات والیبال بانوان جایزه بزرگ جهان حضور خواهد داشت.

نسرین حق شناس داور بین المللی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: طبق هماهنگی انجام شده قرار است،20 مرداد ماه امسال عازم کشور قزاقستان می شوم.
 وی گفت: مسابقات والیبال بانوان جایزه بزرگ در این گروه با حضور چهار تیم برزیل، کوبا، هلند و قزاقستان برگزار می شود و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است برای قضاوت خوب و بدون نقص نیاز به تمرین زیاد دارم.

وی گفت: هر چه تعداد قضاوتهایم  پیش از حضور در این مسابقات بیشتر باشد در رقابت های جهانی به مراتب عملکرد بهتری خواهم داشت.

متاسفانه با توجه به عدم انجام بازی های دوستانه و یا رسمی در میان تیم های مختلف داخلی از قضاوت در بازی های رسمی محروم بودم.

وی یاد آور شد: برای رسیدن به  مرز آمادگی مطلوب طی صحبت هایی که با ولاسکو سرمربی تیم ملی داشتم از وی تقاضا  کردم اجازه دهد زمانی که ملی پوشان در طول تمرینات با یکدیگر بازی می کنند ، من دیدار آنها را قضاوت کنم که خوشبختانه ولاسکو با نگاه حرفه ای خود نهایت همکاری را در این خصوص با من کرده است.
 
داور بین المللی والیبال بانوان در ادامه افزود:  هیچ شناختی از سطح عملکرد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ندارم، اما سطح بازی ها تا حدی بالا هست که به بازیکنانی که در لیست بهترین ها قرار بگیرند مبلغ 5 هزار دلار جایزه اهدا می شود./آق
برچسب ها: والیبال ، حق شناس ، ولاسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار