حمايت تشويقي از دانشجويان تحصيلات تکميلي بر مبناي خروجي پايان نامه آنها تغيير کرده که از مهر سال جاري اين حمايت ها انجام خواهد گرفت.

دکتر رضايت، مدير کار گروه نيروي انساني ستاد فناوري نانو در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد متخصصان فناوري نانو در کشور تعداد قابل توجهي است و هم اکنون بالغ بر 15 هزار متخصص فناوري نانو در کشور داريم.

وي با بيان اينکه زيرساختهاي خوبي براي متخصصان فناوري نانو در کشور مراجعه شده است گفت: ما در بحث‌ حمايت تشويقي از دانشجويان تحصيلات تکميلي برنامه‌ جديدي اعلام کرديم که از مهر ماه سال جاري اين حمايت‌ها صورت خواهد گرفت.

رضايت تصريح کرد: بر مبناي اينکه دانشجوي تحصيلات تکميلي علاوه بر اينکه داراي تز است  و بتواند در حوزه نانو فناوري پيش محصولي را معرف کند و يا اينکه موضوع پايان نامه‌اش حاصل همکاري با شرکت دانش بنيان است به هر کدام امتياز خاصي تعلق مي‌گيرد و حمايت بالاتري دريافت خواهد کرد.

مدير کارگروه نيروي انساني ستاد فناوري نانو عنوان کرد: در روش قبلي مبناي ما بر اين بود که دانشجويان ما پايان نامه نانو انتخاب مي‌کردند و وقتي پايان نامه به اتمام مي‌رسيد اگر حاصل کار مقوله علمي يا بين‌المللي بود مورد حمايت قرار مي‌گرفتند ولي با حمايت جديد امتياز اصلي به خروجي پايان‌نامه‌هايي تعلق مي‌گيرد که حاصل آن فناوري است./ح

برچسب ها: دانشجویان ، تز ، نانو ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار