مدير عامل شركت عمران شهر جديد پرديس از تحويل واحدهاي مسكن مهر اين شهر از اواخر پاييز و به صورت مرحله به مرحله به متقاضيان خبر داد.

مهدي هدايت مدير عامل شركت عمران شهر جديد پرديس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه اغلب خدمات زيربنايي در فاز 8 مسكن مهر در شهر جديد پرديس جلوتر از ساخت واحدها در حال انجام است، گفت: تمامي معابر در اين فاز از جمله شبكه‌هاي آب و برق و فاضلاب تكميل شده است.
 
وي ادامه داد: احداث 17 باب مدرسه در تمامي مقاطع ، پايگاه مقاومت بسيج‌ و كلانتري در اين فاز در حال اجرا است كه همزمان با تحويل واحدها كار خود را آغاز مي‌كنند.
 
مديرعامل شركت عمران پرديس در ادامه يادآور شد: پيش‌بيني مي‌شود تمامي خدمات زيربنايي واحدهاي مسكن مهر همزمان با تحويل واحدها به متقاضيان تكميل شده و مورد بهره‌برداري قرار بگيرند.
 
هدايت در ادامه تصريح كرد:  تمامي خدمات روبنايي از جمله واحدهاي تجاري و شبكه‌هاي آب نيز در اين فاز در حال تكميل بوده و بخشي از مراحل ساخت و تكميل آنها نيز به پايان رسيده است.
 
وي با اشاره به اينكه افزايش آورده متقاضيان نقش موثري در پيشرفت فيزيكي پروژه‌ها داشته است ، گفت:  افزايش آورده متقاضيان در اتمام سريعتر پروژه‌ها و تكميل خدمات زير بنايي و روبنايي واحدها تاثير بسزايي داشته است.
 
مدير عامل شركت عمران پرديس در ادامه اظهار داشت: پيشرفت در پروژه‌ها و تحويل زودتر از موعد واحدهاي مسكن مهر در گرو افزايش ميزان آورده متقاضيان است.
 
هدايت افزود: در فاز 8 پرديس،17 هزار واحد تا مرحله فونداسيون ، 6 هزار واحد تا اجراي اسكلت سقف و سفت كاري و همچنين زيربناها هم در حدود 40 درصد و روبناها هم تا 45 درصد پيشرفت فيزيكي داشته‌اند.
 
 وي در پايان خاطر نشان كرد:‌ براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته واحدهاي متقاضياني كه قرارداد پيش‌فروش واحد مسكونيشان منعقد شده و در اولويت ثبت نام هستند از اواخر پاييز و به صورت مرحله به مرحله به آنها تحويل داده مي‌شود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار