رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه بر لزوم همراهی دولت یازدهم تاکید کرد و گفت: پس از اتمام کار دولت نیز باید به بیان عملکرد های مثبت آن بپردازیم.

حجت ‏الاسلام عبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با انجام این مهم، توطئه همه آنانی که این‏ طور مطرح می‏ کنند که اگر فلانی بیاید و موفق نشود، ناکار آمدی نظام ثابت می ‏شود، نقش بر آب شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از تمام دولت‏ ها حمایت کرده و می ‏کنند و حال که محور را در نظام اسلامی ولایت فقیه قرار داده‏ایم، باید منویات معظم‏ له را در حد توان اجرا کنیم.

استیری تصریح کرد: باید امید را همواره در دل مردم زنده نگه داشت؛ چرا که نظام ولایی می ‏تواند مشکلات مردم را حل کرده و گره ‏گشایی کند تا مردم بیش از پیش به کار آیی آن معتقد شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: نگاه مغرضانه به عملکرد دولت آفتی برای نظام اسلامی است و همه باید نقاط ضعف و قوت را با هم ببینند.

وی ادامه داد: روز قدس امسال، روز پایانی خدمت دولت است و بناست تا رئیس‌جمهور در این روز و پیش از خطبه ‏های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه تهران سخنرانی داشته باشد.

استیری اضافه کرد: نگاهی به کارنامه عملکرد همه دولت ‏ها پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، حاکی از وجود نقاط ضعف و قوت به صورت توأمان است./س


برچسب ها: دولت ، توطئه ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.