فرماندار شهرستان فیروزکوه از هدایت و مدیریت مردمی در مناطق گردشگری این مناطق با توجه به اصل 44 قانون اساسی خبر داد.

 

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مدیریت مناطق گردشگری فیروزکوه به منظور خدمات ‏رسانی به گردشگران باید به مردم واگذار شود.

وی ادامه داد: دولت علاقه ‏مند به اجرای اصل 44 قانون اساسی است و در این راستا از واگذاری این چشمه آب معدنی به روستاییان نیز استقبال می ‏کند.

مهری افزود: حضور بسیجیان پایگاه‏ ها و اداره میراث فرهنگی و گردشگری در این‏ گونه مناطق، خود یک حضور مردمی و به عنوان پل ارتباط با مردم است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در چارچوب قانون به شرایط متقاضیان احداث واحد های تجاری و مستحدثات در این منطقه گردشگری رسیدگی خواهد شد تا شاهد خدمت‏ رسانی هرچه بهتر به گردشگران و مسافران باشیم.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان فیروزکوه همگی متفق ‏القول هستند تا خسارتی به باغات و مزارع اهالی منطقه وارد نشود؛ مردم با گردشگران تقابلی نداشته باشند و دغدغه‏ های امنیتی به حداقل برسد.

مهری همچنین خواستار مسقف شدن چشمه آب معدنی خمده به منظور رفاه حال بانوان شد و بیان داشت: با توجه به ظرفیت گردشگری منطقه، باید در بعد فرهنگی برنامه‏ های متنوعی در این محل و سایر مناطق گردشگری شهرستان فیروزکوه به اجرا گذاشت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با تنظیم موافقت ‏‌نامه ‏‌ای بین اعضای شورای اسلامی روستا، اداره منابع طبیعی، امور آب، بخشداری مرکزی و سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه، همگان در جهت رونق و بالندگی این منطقه مسئولیت و برنامه داشته و پای کار باشند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.