رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم عملکرد کاراته‌کاهای ناشنوای قم در مسابقات المپیک ناشنوایان جهان را کم‌نظیر و شایسته تقدیر توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مصطفی علیزاده تصریح کرد: درخشش در المپیک جهانی ناشنوایان و در پیکارهای قهرمانی رشته کاراته توسط کاراته‌کاهای ناشنوای قمی برای ورزشکاران ناشنوا، مردم و مسئولان قم یک افتخار ارزشمند محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این عملکرد خوب از کاراته‌کاهای قمی در المپیک ناشنوایان جهان نشان داد که ورزشکاران ناشنوای قمی قابلیت‌های بسیار زیادی برای حضور و همچنین درخشش در تیم‌های ملی اعزامی به پیکارهای مهم برون‌مرزی اعم از جهانی، آسیایی و بین‌المللی داشته و می‌توانند افتخارات زیادی را در رشته‌های مختلف برای ورزش کشورمان به ارمغان بیاورند.

علیزاده ادامه داد: سید مرتضی جدایی و میثم اخوان با حضور موفق در مسابقات المپیک ناشنوایان جهان در رشته کاراته با کسب مدال‌های ارزشمندی به میهن اسلامی و شهر مقدس قم باز می‌گردند و سعی خواهیم کرد استقبال شایسته‌ای از این عزیزان داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم افزود: مسابقات قهرمانی المپیک ناشنوایان جهان در سال 2013 از پنجم مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شده و امروز در حالی به پایان می‌رسد که در آن برترین‌های جهان از کشورهای مختلف حضور داشتند.

علیزاده با تقدیر از عملکرد کاراته‌کاهای قمی در ترکیب کاروان اعزامی کشورمان به المپیک ناشنوایان جهان در صوفیه بلغارستان، اضافه کرد: نکته مهم موفقیت نمایندگان اعزامی قم به این پیکارها بود و هر دو نفر آنها با کسب مدال و دست پر به کشورمان باز خواهند گشت تا مایه افتخار مردم ورزش دوست قم شوند./س

برچسب ها: قم ، عملکرد ، کاراته ، کا ، ناشنوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.