معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت : در حال حاضر کمبود هیات علمی داریم که دولت باید مجوزهای استخدام کافی ارائه نماید که در این حوزه 4 هزار عضو هیات علمی درخواست نموده ایم که حداقل باید تا 6 هزار نفر داشته باشیم .

دکتر بهرام عین اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نسبت استاد و دانشجو در حوزه پزشکی نسبتا خوب است گفت : سیستم آموزش پزشکی با وزارت علوم متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه اولویت آموزش پزشکی اعتبارات است که ابتدا باید اعتبارات کافی به دانشگاهها تخصیص یابد اظهار کرد : در حال حاضر کمبود هیات علمی داریم که دولت باید مجوزهای استخدام کافی ارائه نماید که در این حوزه 4 هزار عضو هیات علمی درخواست نموده ایم که حداقل باید تا 6 هزار نفر داشته باشیم .




معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد : در حال حاضر نسبت استاد به دانشجو از یک به هفت تا یک به 40 راداریم که یک به هفت برای دانشکده های پزشکی متوسط و چهل به یک برای دانشکده های پرستاری و پیراپزشکی است .

وی با بیان اینکه هم اکنون وضعیت رشته زپشکی دراین عرصه مناسب است تصریح کرد : برای رشته های دیگر باید تامین نیرو داشته باشیم
برچسب ها: هیات ، علمی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار