سرمربی تیم ملی کاراته گفت: شیوه های جدید آموزش که در اردوهای تیم ملی به اجرا در آمد تاثیر مثبت خود را در مبارزه تدارکاتی اردونشینان با منتخب استانها نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "مسعود رهنما" درخصوص مبارزه تدارکاتی اردونشینان کاراته با منتخب استانها، اظهار کرد: از اینکه مبارزاتی هجومی و زیبا را از اردونشینان کاراته در روزهای اخیر شاهد هستم، شادی وصف ناپذیری دارم.

وی افزود: شیوه های جدید تمرینی را به کار گرفته ایم که این شیوه ها در مدیریت اردوها به خوبی جواب داده و تاثیر آن در نحوه مبارزات نمایان است.

رهنما با مثبت ارزیابی کردن برگزاری تمرینات تیم های رده های سنی مختلف در کنار یکدیگر عنوان کرد: این طرح که از سوی فدراسیون کاراته در حال اجرا است، دیوار سختی که اطراف تیم ملی بزرگسالان کشیده شده بود را فرو ریخت و نتایج آن نیز مشخص است.

وی تاکید کرد: تمرین اردونشینان تیم های ملی در کنار یکدیگر به کاراته کاها کمک شایانی خواهد داشت تا نوعی همسطح سازی فنی صورت بگیرد.

سرمربی تیم ملی گفت: باید از روسای هیات های گیلان، مازندران، مرکزی، اردبیل و آذربایجان شرقی تشکر کنم که نفرات خوبی برای برگزاری مبارزه تدارکاتی با اردونشینان تیم ملی اعزام کرده بودند و شرایطی را فراهم کردند تا ارزیابی دقیقی از شرایط کومیته کاها داشته باشیم.

وی درپایان و درخصوص عملکرد "ایمان سنچولی" در مبارزات گفت: این جوان نشان داد تا با دنبال کردن همین شرایط می تواند به جمع طلایی های ایران در کاراته جهان اضافه شود./زر

برچسب ها: کاراته ، رهنما ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار