يك تحليلگر آمريكايي اذعان كرد

تلاش سناتورهاي جنگ طلب جهت تشديد فشار علیه ايران/ هراس اوباما از امضای يك لايحه ضد ایرانی

يك تحليلگر آمريكايي در مقاله جديد خود به تقلای سناتورهای جنگ طلب آمریکایی برای متقاعد کردن اوباما جهت تشدید فشار علیه جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از کریستین ساینس مانیتور، "بردلی کلاپر" تحلیلگر  "کریستین ساینس مانیتور" در مقاله جدید خود به تقلای سناتورهای جنگ طلب آمریکایی برای متقاعد کردن اوباما جهت تشدید فشار علیه جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و نوشت: اوباما از این موضوع می هراسد چرا که می‌داند خطر از دست رفتن فرصت تعامل با ایران وجود دارد.

تحلیلگر این روزنامه آمریکایی با اشاره به شدت گرفتن اقدامات خصمانه سناتورهای جنگ طلب آمریکایی علیه کشورمان می‌نویسد "اخیرا 76 نفر از سناتورهای جنگ طلب آمریکایی با ارسال نامه‌ای برای "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا از وی خواستار امضای لایحه تشدید تحریم‌ها علیه ایران شدند.

خبرگزاری "آسوشیتدپرس" در حالی این خبر را منتشر کرد که اخیرا کنگره آمریکا لایحه‌ای را مبنی بر اعمال فشار بیشتر و برنامه هسته‌ای ايران وضع کرده است. "

"در بخشی از این نامه سناتور از اوباما خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران و طرح گزینه احتمالی حمله نظامی علیه آن کشور سخن به میان آورده‌اند." 

نویسنده مقاله با اذعان به هراس اوباما از اجبار به امضای این لايحه ضد ایرانی می نويسد: "اوباما در مخالفت با کنگره آمریکا در مورد تصویب این لایحه بوده است و خواستار استفاده از فرصت تعامل با ایران در طول مدت زمامداری روحانی است. اوباما دیپلماسی را ترجیح داده است. با این حال نمایندگان کنگره آمریکا از تصویب این لایحه بعنوان حربه‌ای علیه پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران استفاده کرده‌اند." 



آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار