شركت پتروپارس همزمان با ماه مبارك رمضان برگزاركننده بزرگترين نمايشگاه كتاب بالغ بر 20 هزار عنوان كتاب با تخفيف 50 درصد در تهران و عسلويه بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سيدهادي ميرباقري مدير روابط عمومي و امور بين‌المللي شركت پتروپارس با تشريح برنامه‌هاي فرهنگي پتروپارس در ماه رمضان گفت: برگزاري نمايشگاه كتاب يكي از اقداماتي بود كه در اين ماه برنامه‌ريزي و اجرا شد. اين نمايشگاه براي پنجمين سال متوالي، به مدت دو هفته در دفتر تهران و يك هفته در كنگان برگزار شد.

میرباقری نمايشگاه امسال پتروپارس را متفاوت ارزيابي و خاطرنشان كرد: در نمايشگاه سال‌هاي گذشته، حداكثر سه هزار عنوان كتاب عرضه مي‌شد، در حالي كه در نمايشگاه امسال در مجموع 20 هزار عنوان كتاب از ناشران برجسته کشور و در موضوعات مختلف ارائه شد.

وي افزود: با توجه به محدوديت فضاي برگزاري نمايشگاه، برخي از كتاب‌ها به صورت فهرست ديجيتالي عرضه شد و 24 ساعت پس از انتخاب همكاران و خانواده‌هايشان، كتاب منتخب با 50 درصد تخفيف در اختيارشان قرار گرفت.

مدير روابط عمومي پتروپارس استقبال مدیران و همکاران از نمايشگاه را بي‌نظير توصيف كرد و گفت: استقبال از اين نمايشگاه به حدي بود كه بيش از 16 هزار جلد كتاب به فروش رسيد که این آمار در طول سال‌هاي گذشته و نمايشگاه‌هاي مشابه بي‌سابقه است.

وي تصريح كرد: با ابتكاري كه به خرج داده شد، براي اولين بار در قسمتي از نمايشگاه، كتاب‌هاي مستعمل و خوانده‌ي شده همكاران به نفع امور خيريه به فروش رسيد و با مشاركت خوب همكاران در دو بخش اهداي كتاب و خريد آن، مبلغ قابل توجهي گردآوري شد كه عوايد آن صرف موسسات خيريه و مراكز عام المنفعه مي‌شود.

وي در خصوص ديگر فعاليت‌هاي فرهنگي برنامه‌ريزي شده براي ماه مبارك رمضان گفت: برگزاري جلسه ختم گروهي قرآن مجيد با حضور قاري بين‌المللي (دكتر رحماني)، اعزام هفت روحاني به مناطق عملياتي پارس جنوبي، توليد و انتشار سي دي تلاوت ترتيل قرآن مجيد، برگزاري كلاس‌هاي اخلاق، برگزاري مراسم شب قدر در كمپ هاي مسكوني پتروپارس، برگزاري مسابقات قرائت، اذان و اقامه و ... از جمله فعاليت‌هاي فرهنگي روابط عمومي شركت پتروپارس در اين ماه عزيز است كه در كنار نمايشگاه كتاب برنامه‌ريزي و با استقبال پر شور همكاران برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار