صبح امروز يک روزنامه، نزديک به دفترهاشمي، با انتشار خبري در صفحه اصلي خود تلاش کرد در يک خبرسازي قابل تامل، انتخاب يکي از اعضاي کابينه که در تمامي ليست‌هاي ارائه شده از سوي سايت‌ها و خبرگزاري‌ها مشترک است را در هاله‌اي از ابهام ببرد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ با قوت گرفتن گمانه‌زني‌هاي رسانه‌اي براي معرفي اعضاي کابينه دولت يازدهم و به اجماع رسيدن ليست‌هاي ارائه شده در سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي مختلف در روزهاي اخير يک موج رسانه‌اي که عمدتا از سوي جريان‌ افراطي در صدد تصميم‌سازي براي رئيس کابينه دولت يازدهم است، تلاش مي‌کند با القاء تصميم خود ليست نهايي حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر روحاني را تحت‌الشعاع کار رسانه‌اي و تبليغاتي قرار دهد. 

بنابراين گزارش، صبح امروز يک روزنامه، نزديک به دفترهاشمي، با انتشار خبري در صفحه اصلي خود تلاش کرد در يک خبرسازي قابل تامل، انتخاب يکي از اعضاي کابينه که در تمامي ليست‌هاي ارائه شده از سوي سايت‌ها و خبرگزاري‌ها مشترک است را در هاله‌اي از ابهام ببرد.

خبرهاي غيررسمي حکايت از آن دارند که حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني چهارشنبه شب هفته گذشته (9 تيرماه 1392) جلسه‌اي را با اعضاي کابينه در ليست نهايي جهت ارائه به مجلس برگزار کرده و در اين جلسه ضمن صحبت براي اين افراد برنامه‌هاي آنها را نيز مطالبه نموده‌اند.

اما اين روزنامه صبح امروز خبري را با تيتر نشست بزرگان در منزل آيت‌الله منتشر کرده که اين تيتر قابل تامل "رايزني خاتمي و سيد حسن خميني براي تغيير کابينه / رحماني فضلي منتفي شد؟"، به نوعي کانون تصميم گيري را به صورت غير مستقيم القاء مي‌کند.

در ابتداي اين خبر عنوان مي‌شود سه شنبه شب در منزل آقاي هاشمي جلسه‌اي با حضور آيت‌الله هاشمي، سيد حسن خميني، محمد خاتمي و رئيس‌جمهور منتخب برگزار شده و در اين جلسه نام دکتر رحماني فضلي از ليست نهايي براي تصدي پست وزير کشور خارج شده است؛ حال اينکه چرا عده‌اي مي‌خواهند چنين القاء کنند که تصميم گيري در امور کابينه در جايي ديگر به جاي شخص رئيس جمهور منتخب انجام مي‌پذيرد و از همه مهمتر تصميم وي براي انتخاب دکتر رحماني فضلي به عنوان وزير کشور را به نوعي وتو کنند، جاي سوال دارد اما از همه اينها مهمتر اينکه چرا روزنامه مورد اشاره خبر ديدار سه‌شنبه شب افراد فوق‌الذکر را امروز (شنبه 12 مرداد ماه 1392) منتشر مي‌کند. 

اين خبر با چه هدفي جلسه چهارشنبه شب دکتر روحاني با اعضاي کابينه‌اش را ناديده مي‌گيرد و خبر نشست شب قبل از ديدار با اعضاي کابينه را با هدف فضا سازي چهار روز بعد منتشر مي‌کند؟

هيچکس حق ندارد استقلال رئيس جمهور منتخب را با چنين خبرهايي زير سوال ببرد. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار