رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر کشور گفت: جمعیت هلال‌احمر با توجه به تخصص و توان خودرویی و آموزش نیروهای خود آمادگی دارد به طور دقیق و سریع به حادثه‌دیدگان احتمالی در کشور خدمات ارائه کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمود مظفر بازدید از مناطق زلزله‌زده اهر به همراه کاروان سلامت هلال‌احمر اردبیل گفت: جمعیت هلال‌ احمر به ویژه سازمان امداد و نجات آن با برخورداری از نیروهای متخصص، توانمند، جوان و پرشور و نشاط سعی دارد بهترین خدمات را به حادثه‌دیدگان مناطق مختلف ارائه کند که نمونه آن خدماتی بود که یک سال پیش در هنگام زلزله اهر و ورزقان جمعیت هلال‌ احمر از خود به نمایش گذاشت.

وی با یادآوری اینکه در این امدادرسانی کارنامه جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل و پرسنل زحمتکش و پرتلاش آن کارنامه‌ای ستودنی و درخشان بوده است، تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در کمترین زمان فراهم شد تا آسیب‌دیدگان به سرعت مورد مداوا قرار گیرند.

مظفر با بیان اینکه در این حرکت خداپسندانه همت و تلاش هموطنان نیکوکار و خیراندیش ما به ویژه اهالی استان اردبیل ستودنی و غیر قابل انکار بوده است، اضافه کرد:‌ کمک‌هایی که مردم از طریق جمعیت هلال‌احمر و سایر نهادها در حمایت از زلزله‌زدگان ارائه کردند خدماتی قابل توجه و شایسته بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خاطر نشان کرد: زلزله سال گذشته استان آذربایجان‌شرقی به دلیل پراکندگی و طول امدادرسانی از حوادث بسیار سخت کشور بود که با بسیج امکانات دولتی و کمک نیروهای مردمی در آستانه فصل سرما زلزله‌زدگان این مناطق ساماندهی شدند.

وی به زلزله‌خیز بودن کشورمان و همچنین منطقه آذربایجان اشاره کرد و ادامه داد:‌ آنچه که در این زمینه قابل توجه و دارای اهمیت بوده امدادرسانی به موقع، سریع و همراه با امکانات و تجهیزات مطلوب بوده که انتظار می‌رود این فرآیند همچنان تقویت شودب/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.