عمرو موسي يكي از رهبران جبهه نجات ملي مصر جماعت اخوان المسلمين را جزئي از جامعه سياسي اين كشور خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"عمرو موسي" يكي از رهبران جبهه نجات ملي مصر در مصاحبه با روزنامه "الشرق الاوسط" اظهار داشت:اخوان المسلمين جزئي از جامعه سياسي مصر بوده واين گروه بايد در گفتگوها حضور داشته باشد.

وي در ادامه با بيان اينكه بايد اخوان المسلمين را قانع كرد كه در اين دوره شكست خوردند وبارديگر خود را به عرصه سياسي مصر بازگردانند افزود:اين جريان بسياري از هواداران خود را از دست داده است اما با اين وجود همچنان وجود دارد و در نتيجه بايد به رغم وجود نظراتي در خصوص عدم مشاركت آنها در عرصه سياسي در آن مشاركت كنند.

عمرو موسي در بخش ديگري از مصاحبه خود با اشاره به اينكه در پنج ساله اخير حكومت "حسني مبارك" مصر حالت خوبي نداشته وميراثي كه به اخوان المسلمين رسيد بسيار بزرگ بود اضافه كرد:قرار بود كه رئيس جمهور بعد حكومت را از وضع پيشين مناسبتر كرده وبه اصلاحات وبازسازي مصر بپردازد اما اين واقعه رخ نداد.

وي همچنين درخصوص سرنوشت "محمد مرسي" واخراج وي از مصر اظهار داشت:اين موضوع بسيار پيچيده است وبهتر است اقدامات در اين باره از طريق قانون صورت بگيرد وهركسي كه اتهامات ومسئله اي قانوني ندارد بايد آزاد شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عمرو ، موسی ، مصر ، اخوان ، الشرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار