دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی گفت: من ایمان قاطع دارم، که ایران با این پیشینه قوی فرهنگی و میراث تاریخی توانایی این را دارد که خود را در نقشه جهانی گردشگری با قدرت به ثبت برساند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در مراسم تجلیل از عملکرد ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیام طالب ریفاعی دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) قرائت شد.

در متن پیام طالب ریفاعی دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی که توسط  "بالا سوبر امانیام مورالی" نماینده سازمان ملل متحد در جمهوري اسلامي ایران به عنوان نماینده دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی قرائت شده خطاب به محمد شریف ملک زاده رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آمده است؛
در مراسم تجلیل از فعالیت های شما فرصت را غنیمت شمرده تا دستیابی به دستاوردهای شگفت انگیزی که در صنعت گردشگری ایران به دست آمده، تبریک عرض نموده و صمیمانه از شما که از سویی کارشناسی متخصص در این رشته هستید و از سوی دیگر بواسطه مدیریت شایسته جنابعالی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موجب کسب این موفقیت شده اید قدردانی نمایم.

طی مدت زمان مسئولیت شما در صنعت گردشگری ایران در گردشگری داخلی و همچنین مراودات گردشگری بین المللی بویژه با کشورهای همسایه روند چشم گیر و رو به رشدی به چشم می خورد.

بدینوسیله از تلاش های جنابعالی در زمینه صنعت پرسود گردشگری و دیگر گونه های مختلف گردشگری از قبیل برگزاری جشنواره های محلی نمایشگاه های مرتبط و دیگر مراسم فرهنگی که مانند چتری در سرتاسر کشورتان برگزار نمودید، تشکر می کنم .

در نتیجه مدیریت ارزنده شما بار دیگر صنعت گردشگری توانایی اش را در کشور شما بازیافت و به سرعت به سوی توسعه اقتصادی ، تجاری و ایجاد اشتغال در حال حرکت است.

با توانایی که حضرتعالی در راهبرد این صنعت دارید، من ایمان قاطع دارم، که ایران با این پیشینه قوی فرهنگی و میراث تاریخی توانایی این را دارد که خود را در نقشه جهانی گردشگری با قدرت به ثبت برساند. 

منابع غنی گردشگری ایران مانند شهر شیراز عظمت بی همتای اصفهان و کیش سحر آمیز می تواند جز مقاصد بی نظیر گردشگری در دنیا باشد.
 
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار