مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران همراه با وزش باد طی دو روز آینده در سواحل شمالی خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا امیدوار شهری افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی تا اواسط هفته آینده در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور و ارتفاعات زاگرس جنوبی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
به گفته او، در یکی دو روز آینده نیز در سواحل شمالی برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق بارشهای پراکنده همراه با وزش باد رخ خواهد داد.
امیدوار شهری همچنین گفت: در دو سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود و در این مدت به سبب افزایش سرعت وزش باد روی عراق، پدیده گرد و خاگ در برخی نقاط جنوب غرب و غرب کشور رخ می‌دهد و خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر نیز طی روزهای جمعه و شنبه نیز مواج خواهد بود.
وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد است و بیشنه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر 38 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. همچنین روز یکشنبه هم دمای هوا یک درجه گرم تر شده و به ۳۹ درجه سانتیگراد می رسد.
برچسب ها: تهران ، هوا ، وبگردی ، پیش بینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.