جوان ها با پرداختن به مضمون هاي ديني مذهبي آينده سينماي ديني را تضمين مي‌كنند.

جمال شورجه كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران درخصوص برگزاري جشنواره تسنيم گفت: برگزاري جشنواره هاي با موضوعات قرآني، ديني و رضوي و توليد اينگونه آثار به طور حتم به نسل جوان كمك بسيار زيادي مي كند.

وي ادامه داد: جشنواره فيلم كوتاه و فيلمنامه در حوزه قرآن و دين گام خوب و مثبتي براي نسل جديد خواهد بود كه اين نسل بيشتر به اين موضوعات توجه كنند.

شورجه افزود: نسل هاي قديمي تر به اين موضوعات كم توجه كردند و به همين خاطر آثار در اين زمينه به تعداد انگشتان دو دست هم نمي رسد.

اين كارگردان سينما گفت: جوان ها با پرداختن به چنين مضاميني مي توانند آينده سينماي ديني ومذهبي را تضمين كنند به خصوص اگر فيلمنامه هاي حاضر در جشنواره به مرحله توليد وساخت برسد.

وي عنوان كرد: اگرفرصت ساخت فيلم را به فيلمسازان جوان بدهند و فيلمنامه هايي كه جوان ها در جشنواره با آن شركت كردند را دستمايه كار خود قرار دهند و درجشنواره هاي بعدي به نمايش گذاشته شود به طور حتم باعث تشويق و ترغيب آنها خواهد شد.

شورجه تصريح كرد: سازمان هايي كه ذينفع هستند امكاناتي را براي توليد و نمايش اين آثار چه از طريق صدا و سيما و يا سالنهاي سينمايي فراهم كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار