سرمربي تيم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: به نظر می رسد بازی سخت دشواری مقابل صبا خواهیم داشت زیرا آنها تیم خوبی هستند البته چون در هفته دوم به سر می بریم شناخت بهتری از آن ها داریم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، يحيي گل محمدي در کنفرانس خبري قبل از بازي با صبا گفت: بازی سخت دشواری مقابل صبا خواهیم داشت زیرا آنها تیم خوبی هستند البته چون در هفته دوم به سر می بریم شناخت بهتری از آن ها داریم و میدانیم که آنها توانسته اند اکثر نفرات خود را از فصل گذشته حفظ کنند و با هم هماهنگ تر باشند و به احتمال زياد فردا شاهد بازی جذابی باشیم چرا که هر 2 تیم مهره های هجومی خوبی دارند و هر تیمی که بتواند از موقعیت های خود استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: خوشبختانه ما شروع خوبی داشتیم و توانستیم 3 امتیاز نخست تیم را بدست بیاوریم که برای ما روحیه بخش است زیرا ما تیم جوانی هستيم و نسبت به فصل گذشته نیز جوان تر شده ایم.
البته بازیکنان با تجربه ای را هم در اختیار داریم که به طور حتم از تجربه آنها استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص کسب سهمیه آسیایی افزود: درباره این موضوع نمی توانم از هفته دوم پیش بینی کنم که آیا ما می توانیم سهمیه کسب کنیم یا خیر چرا که لازمه پیش بینی این موضوع اين است که حداقل 5 یا 6 هفته از لیگ بگذرد.

گل محمدي در مورد مطالباتش از پرسپولیس تأکید کرد: بخشی از مطالبات خود را هنوز از پرسپولیسی ها دریافت نکردم و با شیرینی چندین بار قرار گذاشتم که با یکدیگر بر سر این موضوع صحبت کنیم که متأسفانه به هیچ وجه در این قرارها حاضر نشد و این درست نیست که من بخواهم این موضوع را از طریق کمیته انضباطی پیگیری کنم زیرا این کار در شأن من و پرسپولیس نیست و آنها می دانند که من در شرایط سختی برای این تیم زحمت کشیدم و این موضوع را می توان از مقایسه نتایج نیم فصل اول و دوم متوجه شد و امیدوارم هر چه سریعتر این مشکلات حل شود و احترامها سر جای خود باقی بماند.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران درباره وجه تمایز سرمربیگری در پرسپولیس و نفت خاطر نشان کرد: در پرسپولیس تمام تمرکز من بر روی حاشیه ها بود و هیچ گونه فرصتی برای انجام وظیفه ی اصلی ام که فنی بود نداشتم اما در تیم نفت که یک تیم بی حاشیه در لیگ برتر است تمام توجهم به نکات فنی است چرا که مسئولان و مدیران باشگاه امکانات خوبی را در اختیار من قرار دادند تا بتوانم به راحتی در این باشگاه کار کنم و مطمئنا حاصل کار نیز خوب خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از کارهایی که موجبات ایجاد انگیزه را در بازیکنان فراهم می کند انجام تمرینات خوب بوده که برای جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها را برای کسب نتایج بهتر آماده می کند تا بتواند پیش بینی های خوبی بر روی عملکرد خود در زمین مسابقه داشته باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار