مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید 11 تا 14 اسفندماه در سطح ملی و به صورت آزاد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر مسعود صبایی، دبیر مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: این مسابقات به همت دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف تمرکز بر روی برنامه های فارسی در حوزه اندروید 11 تا 14 اسفندماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این مسابقه از اول شهریورماه سال جاری آغاز می شود، افزود: بعد از ثبت نام اولیه شرکت کنندگان باید بر روی برنامه های خود کار کنند و براین اساس برنامه خود را تا 24 بهمن ماه بهدبیر خانه مسابقه برای انجام داوری های لازم ارسال کنند.

دبیر مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: تبدیل کاربردهای مورد نیاز جامعه به برنامه‌های کاربردی فارسی قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه و تبلت، بالا بردن سطح فرهنگی جامعه با استفاده از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، سهولت استفاده از امکانات فناوری از طریق برنامه‌های کاربردی، انجام کارها از راه دور و به صورت غیرحضوری از طریق برنامه‌های کاربردی، امکان استفاده همه افراد جامعه از برنامه‌های کاربردی به زبان فارسی و بالا بردن سطح دانش کودکان و دانش‌آموزان از طریق تولید برنامه‌های سرگرمی مفید مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

صبایی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این مسابقه نمایشگاه و کارگاه های آموزشی برای شرکت کنندگان برگزار می شود که برنامه داریم در نمایشگاه از تیم ها و افرادی که برنامه های برتری را در حوزه موضوع مسابقه داشته اند دعوت کنیم تا در خصوص برنامه خود برای حاضرین سخنرانی کند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید در چهار محور برنامه‌های کاربردی، برنامه های فرهنگی و آموزشی، برنامه های بازی و سرگرمی و ایده پردازی برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قیمت تبلت
۱۳:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
ممنون از سایت خوبتون
آخرین اخبار