نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ در روز قدس اسلام حیات دوباره پیدا کرده که این حیات مبارک و طیب است.

آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل در آستانه روز قدس، اظهار داشت: با درایت و دور‌اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس لقب گرفت که تاکنون این روز به مبدا تحولی در عالم اسلام و تزریق خون تازه به شریان حیاتی جامعه اسلامی مبدل شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر گرامیداشت این روز از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بوده چرا که عالم اسلام مبتلا به شیاطین بد سیرت و همچنین فرقه‌های ضاله و گمراه‌کننده بوده است، گفت:‌ آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیسم زمانی که از مقابله با اندیشه اسلام و همچنین آرمان انقلاب اسلامی به عجز و ناتوانی افتادند سعی کردند نفاق و توطئه‌ای را به راه اندازند تا با شکل‌گیری گروه‌های ضاله‌ای همچون وهابیت حیات اسلام به خطر افتد و از درون این حاکمیت مکتبی متلاشی شود اما به برکت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب در عالم اسلام و بصیرت و هوشیاری ملت‌های مسلمان ریشه و زمینه این فتنه‌جویی‌ها معلوم و مبرهن شده و دنیا فهمیده است که همه این حرکت‌ها کار شیاطین روزگار و ابلیس‌های زمان است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: تنها اقدامی که ملت‌های مسلمان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین می‌توانند انجام دهند نمایش وحدت و همدلی در قالب راهپیمایی روز جهانی قدس است تا ضمن برائت از رژیم صهیونیستی آمریکا و خیانتکاران منطقه زمینه یک روحیه دادن حقیقی را به امت اسلامی فراهم بیاورد.

سیدحاتمی در ادامه شرایط حساس منطقه به ویژه اوضاع نابسامان سوریه،‌ عراق و مصر و ... را یادآور شد و بیان داشت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس به یقین از شدت هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان می‌کاهد و آنها را در بسیاری از اندیشه فاسد خود زمین‌گیر می‌کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.