تیم ملی طناب زنی کشورمان در قالب دو تیم دختران و پسران جهت شرکت در هفتمین دوره مسابقات آسیایی طناب زنی به کشور سنگاپور اعزام شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "علی مجدآرا" و "غلامرضا معماری" رئیس و دبیر فدراسیون طی جلسه ای با اعضای تیم ملی طناب زنی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار مجدآرا ضمن آرزوی موفقیت در مسابقات برای تیم اعزامی از آنان خواست تا تمام تلاش خود را جهت کسب مقام های برتر به کار برده تا باعث سرافرازی کشور عزیزمان شوند و همواره اخلاق ورزشکاری را الگوی خود راه خود قرار دهند.

در این جلسه میترا روحی رئیس انجمن طناب زنی گزارش کاملی از اردوهای انجام شده این تیم ها ارائه کرد و بیان کرد با توجه به اینکه این اولین اعزام تیم های طناب زنی به مسابقات خارجی می باشد با آمادگی کاملی که ورزشکاران اعزامی دارند امیدواریم با کسب نتایج مطلوب به کشور باز گردیم.

اعضای تیم ملی در قالب دو تیم دختران و پسران متشکل از ابوالفضل مهرابی، عباس مهرابی، محمدرضا رفیعی، سیدحسام سیرانی به  مربیگری محسن نصیری و کوثر عسکری، ریحانه بخشی، زینب عباسی، ساناز باغی فلاح به مرببگری تینا شفیعی، بامداد روز سه شنبه از تهران عازم سنگاپور شدند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار