"رامبد جوان" بازيگر سينما و تلويزيون "گمگشته" خود را در سال 80 يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ورق زدن خاطرات گذشته بخصوص ايام ماه مبارك رمضان بسيار لذت‌بخش است، در اين ماه تمامي شبكه‌هاي تلويزيوني در تكاپوي پخش بهترين سريال از سيمه هستند كه علاوه بر انتقال آموزه‌هاي ديني به مخاطبان از نظرسنجي بالايي هم بهره‌مند شدند.

در سال 78-77 شاهد پخش سريال "نيمه‌پنهان‌ماه" از تلويزيون بوديم كه توانست مورد‌توجه مخاطبان واقع شده و از آن به بعد توليد فيلم‌هاي مناسبتي به ندرت آغاز شد. در سال 80، "رامبد جوان" (بازيگر طنز سينما و تلويزيون)  اولين فيلم مستقل خود را با نام "گمگشته" از شبكه سه سيما به نمايش درآمد.

"گمگشته" مجموعه طنزي است كه سال 80 به نمايش درآمد مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و لحظات شادي را به تصوير كشيد و در اين سريال بازيگراني چون "آتيلا پسياني"،"حديث فولادوند"،"پژمان بازغي"،"آتنه فقيه نصيري" و "فرامرز صديقي" در آن حضور داشتند.

اين مجموعه روايتگر يك فرد مؤمن بود كه در شركتي مشغول است كه وام مي‌دهد و چند نفر از خلافكاران او را مي‌دزدند تا از خانواده‌اش اخاذي كنند، از سوي ديگر فردي كه دزدي مي‌كند و با مادرش زندگي مي‌كند شباهت بسياري با فرد دزديده شده دارد و بر همين اساس او جايگزين وي در خانه‌اش مي‌شود.

اين مجموعه كه توسط "عليرضا كاظمي پور" و "سعيد رحماني" به نگارش درآمده بود جزء مجموعه‌هاي پرمخاطب شبكه سه سيما شناخته شده بود.

شب‌هاي قدر در اين سريال به خوبي به نمايش درآمده بود و تأثيرگذاري خوبي بر روي مخاطبان سريال داشت.

در سال 81 "سامان مقدم" مجموعه "همراز" را براي نيمه اول ماه مبارك "عروج" را براي نيمه پاياني ماه مبارك رمضان با تصاويري مختص به شب‌هاي قدر را از شبكه سه سيما به نمايش گذاشت.

داستان "همراز" درباره دو دزدي بود كه پول زيادي را مي‌دزدند و يكي از آنها پول را در حياط ساختمان مخروبه‌اي چال مي‌كند اما دوستش او را به پليس لو مي‌دهد و به زندان مي‌افتد و پس از آزادي به سراغ همان ساختمان مي‌رود اما مشاهده مي‌كند كه به جاي آن مسجد ساخته شده و براي وارد شدن به آن مسجد درگير ماجراهايي مي‌شود.

مجموعه "همراز" بازيگراني چون "ابوالفضل پورعرب" و "آناهيتا نعمتي" حضور داشتند.

اين مجموعه با وجود اينكه شب‌هاي قدر را به تصوير نكشيده بود اما تأثيرات خود را بر روي مخاطبان داشت.

مجموعه "عروج" كه در نيمه دوم ماه بر روي آنتن رفت در خصوص فردي بود كه سالها پيش به دليل اختلاسي كه كرده بود از ايران رفته و پس از مدتها مجدد به كشور برگشته و طلبكاران به دنبال او هستند.

اين فيلم شب‌هاي قدر را به تصوير كشيده بود و حال و هواي خوبي را براي مخاطبان ايجاد كرده بود. /ص
 

                          
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار